این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

صدای پنل کولر گازی - علت صدای پنل کولر گازی تماس بگیرید
 سرویس کولر گازی اسپیلت اجنرال و تعمیر کولر اجنرال تماس بگیرید
کولر تابلو برق بنتلی تماس بگیرید

کولر تابلو برق بنتلی

%0
  • آذربایجان شرقی تبریز
 سرویس و تعمیر کولر گازی SAMSUNG تماس بگیرید

سرویس و تعمیر کولر گازی SAMSUNG

%0
  • تهران تهران مرکز
کولر گازی و داکت اسپیلت گرین GREEN تماس بگیرید

کولر گازی و داکت اسپیلت گرین GREEN

%0
  • تهران تهران شمال

سرماساز ماشین آلات

12
صفحه 1 از 2    

سرماساز - کولر گازی

در استان آذربایجان غربی ارومیه, | ماشین آلات

آیا به دنبال یک خنک کننده صنعتی با قدرت سرمایش بالا می گردید ؟ آیا در گلخانه شما به علت وجود حرارت بالا و رطوبت زیاد در تابستان تولید با مشکل مواجه می شود؟ آیا در سالن پرورش قارچ خوراکی خود برای تامین برودت مورد نیاز جهت شک سرمایی با مشکل مواجه هستید؟آیا میزان حرارت شما در مرغداری بیش ار حد و بازدهی و ظریب تبدیل سالن مرغداری شما به دلیل وجود دستگاه های برودتی غیر کار آمد و سرما ساز های نامناسب پایین است؟ آیا کارگاه و یا کارخانه صنعتی شما در تابستان دارای گرمای غیر قابل تحمل است و بازدهی کارگران و دستگاه های کارگاه و یا کارخانه پایین است؟
ما برای مشکل سرمایش و خنک کردن شما در محل گلخانه ، مرغداری ، سالن پرورش و کشت قارچ و حتی محیط های صنعتی و( کارگاه –کارخانه ) راه حل اساسی و بسیار کم هزینه داریم.
شرکت اندیشه سبز سری جدید از دستگاه های برودتی تولید خویش را با قدرت سرمایشی 52000بی تی یو در ساعت خدمت شما هموطنان گرامی معرفی می نماید.این کولر های گازی صنعتی که با ظرفیت سرمایشی بالا و قیمت پایین جهت استفاده به عنوان خنک کننده و سرد کننده در فضا های تولیدی و صنعتی بسیار مناسب می باشند با مصرف برق پایین و قیمت مناسب راه حل ای اساسی برای حل مشکل گرما و رطوبت بالا در بسیاری نقاط مختلف کشور مان می باشد.
شرکت اندیشه سبز تولید کننده انواع مینی چیلر و خنک کننده صنعتی تولید این نوع جدید از کولر گازی صنعتی و سنگین را از سال 87 در ایران آغاز کرده است و با توجه به محل مورد استفاده( گلخانه – مرغداری – کارخانه- سالن قارچ) تغییرات اساسی در سیستم آن به وجود آورده است و با با توجه به ویژگی های محل و شرایط اقلیمی این نوع کولر گازی را با استاندارد های مختلف ارائه می نماید.
1-کولر گازی صنعتی برای کاهش رطوبت و افزایش برودت :
در نقاط شمالی و جنوبی ایران به دلیل و جود رطوبت بیش از حد به همراه گرمی هوا و شرجی بودن هوا تولید انواع محصولات در گلخانه ها و مرغداری ها با مشکل مواجه شده و به هیج وجه سیستم های خنک کننده تبخیری همانند پد سلولوزی و یا ایرواشر ( هوا ساز) جواب گو نیست. در این مناطق تولید در تابستان با مشکلات اساسی و حتی با خطر تعطیلی روبه رو است؛ نوع خاصی از کولر های گازی صنعتی ساخت شرکت اندیشه سبز با نام تجارمینیاتور با ظرفیت های سرمایشی متفاوت از 52000تا 96000بی تی یو سرمایش در ساعت(در دو نوع تک فاز و سه فاز) به گونه ای طراحی شده اند در فصل تابستان با کاهش رطوبت و افزایش برودت هوا و خنک کردن این گونه سالن ها این مشکل را از بین ببرند این کولر های گازی که مجهز به فن سانتریفیوژ سه سرعته و البته کمپر سور های کپلند می باشند هوای محیط سالن مرغداری و یا گلخانه را مکیده رطوبت آن را که معمولا بالای 70در صد است به میزان 10 درصد می رسانند(60درصد رطوبت نسبی را کاهش می دهند) و بعد از خنک کردن به داخل سالن بر می گردانند به این ترتیب علاوه بر ایجاد جریان سیر کولاسیون هوای خنک در داخل مرغداری و یا گلخانه رطوبت هوا را نیز تا حد مطلوب کاهش می دهند .اختلاف دمای ورودی و خروجی به دستگاه ( هوای که وارد شده ، رطوبت گیری می شود و خارج می گردد) 21 در جه می باشد .
این گونه از کولر های گازی صنعتی به عنوان خنک کننده و سرد کننده صنعتی در انواع گلخانه ها و مرغداری ها و کارگاه ها و کارخانه های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.
2-کولر های گازی صنعتی که رطوبت سالن را کاهش نمی هند( مخصوص سالن های پرورش قارچ):
این نوع از کولر های گازی صنعتی معمولا در سالن های پرورش قارچ خوراکی( دکمه ای و صدفی) و یا در محل های که نیاز به کاهش میزان رطوبت وجود ندارد مورد استفاده قرار می گیرد سیستم این خنک کننده های صنعتی به گونه ای طراحی شده که این سرما ساز ها میزان رطوبت سالن قارچ را کاهش نداده و در بعضی از انواع آن اصلا به هوای پر رطوبت سالن قارچ دسترسی ندارند تا رطوبت آن را کاهش دهند و فقط باعث خنک کردن و سرد کردن سالن قارچ می شوند این کولر های گازی صنعتی که از انواع اروپای الگو برداری شده اند توانای سیر کولا سیون و یا هوا دهی را نیز دارا می باشند .با استفاده از این دستگا ه ها هیچ مشکلی برای ایجاد شک سرمای در سالن وجود نداشته و خیال شما از شیوع بیماری های مخصوص فصل گرما در سالن قارچ راحت می باشد.
مصرف برق:
در تولید این سرماساز ها و خنک کننده های صنعتی سعی شده از بهترین وکم مصرف ترین نوع موتور های موجود در بازار و از سیستم های بهینه برای کاهش مصرف استفاده شود .همچنین در تولید این پکیج های سرمایشی از سیستم های عایق بندی ایده ال جهت حفظ برودت وعدم اتلاف انرژی استفاده شده که بسیار در امر کاهش مصرف برق موثر واقع شده است.
شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع سیستم های سرمایشی و مینی چیلر با شرکت اندیشه سبز تماس بگیرید.
تحویل در سرتاسر خاک ایران و شمال عراق و دریافت وجه دستگاه هنگام تحویل به مشتری در سر تاسر کشور
شرکت اندیشه سبز
تولید کننده سیستم های برودتی-رطوبتی –حرارتی-دیجیتالی

آدرس کارخانه : ارومیه شهرک صنعتی فاز دو توسعه بلوار مهارت واحد های 11 و 19 و20
آدرس دفتر فروش: ارومیه خیابان خیام جنوبی جنب پاساژ خرم و نور مجتمع علم جو شرکت اندیشه سبز
آدرس فروشگاه مرکزی: ارومیه بزرگ راه خاتم النبیا بعد از ورودی اسلام آباد دو ابتدای باند پایین بزرگ شرکت اندیشه سبز
آدرس فروشگاه شماره دو: باکری نرسیده به چهار راه بعثت جنب بانک ملت شعبه باکری فروشگاه شماره دو اندیشه سبز
به اطلاع مشتریان گرامی می رساند دفتر تهران شرکت اندیشه سبز به نشانی خیابان جمهوری بین گلشن و باستان ساختمان مروارید واحد 19 خریداری شده و به زودی شروع به فعالیت خواهد کرد.
فروش انواع لوازم و قطعات ساخت دستگاه هاى جوجه کشى به همکاران ومشتریان گرامى
تلفن دفتر فروش: 0441.2246272.2246271.2246156.2246157
تلفن فروشگاه مرکزی :2346612-2341796-0441
تلفن فروشگاه شماره دو: 0441.2258220.2258221.2258222.2258223
تلفن کارخانه: 0441.4344989.4344990
همراه فروش :
نادری:09143889129
قصابی: 09144473924
علیزاده:09144485590
قشلاق: 09144483188
اسکندری:09143403463

فقط یک رئیس در هر شرکت می تواند وجود داشته باشد و آن مشتریست


کولر گازی ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا