این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

1
جوتن تماس بگیرید

جوتن

%0
  • مازندران نور

آگهی های مرتبط

1
جوتن تماس بگیرید

جوتن

%0
  • مازندران نور

نمایندگی رنگ کارخانه

12
صفحه 1 از 2    

نمایندگی رنگ - پانل دیوارپوش ، قرنیز و ابزارالات پلی استایرن

در استان اصفهان اصفهان, | کارخانه

مجموعه صنعتی اصفهان پانل با تولید و عرضه دیوارپوش ، قرنیز و ابزار آلات پلی استایرن با کیفیت در طرح ها و رنگ های متنوع ، پیشگام در فروش دیوارپوش و قرنیز پلی استایرن در استان اصفهان و دارای نمایندگی فعال در سرتاسر کشور آماده خدمت رسانی به شما عزیزان .
دیوارپوش ها و قرنیز ها ابزاری هستند برای جلوگیری از آسیب رسیدن به سطح دیوار و از خط افتادگی و خرابی دیوار جلوگیری میکنند ، لزا تاثیر زیادی در به چشم آمدن نمای ساختمان و همچنین وسایل و دکوراسیون آن دارند . در انتخاب بهترین و مناسب ترین دیوارپوش و قرنیز اول از همه باید شناخت کافی از جنس ، طرح و کاربرد آن داشت .
محصولات پلی استایرن به دلیل انعطاف پذیری بالا و قابل شست و شو بودن آنها بیشترین تقاضا را در بازار فروش دیوارپوش و قرنیز را دارا هستند . از دیگر ابزار های پلی استایرن میتوان به (نبشی ، میت ، اسکوتی ، روکوب و تسمه ) اشاره کرد که هر کدام در بیشتر به چشم آمدن نمای ساختمان و طراحی داخلی آن نقش بسزایی دارند .
شما میتوانید پیرامون قیمت ها و مشاوره با کارشناسان فروش ما از طریق سایت اصفهان پانل در ارتباط باشید
isfahanpanel.com


دیوارپوش ، قرنیز ، پلی استایرن ، اصفهان پانل ، پی وی سی توپر ، دکوراسیون داخلی ، دکوراسیون مدرن ، دیوارپوش ارزان ، دیوارپوش طرح چوب ، دیوارپوش طرح سنگ ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا