این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

فروش اسید بوریک تماس بگیرید

فروش اسید بوریک

%0
  • تهران تهران شمال

اسید بوریک لوازم آرایشی و بهداشتی

اسید بوریک - اسپری بهداشتی بانوان نلا

در استان آذربایجان شرقی تبریز, | لوازم آرایشی و بهداشتی

اسپری بهداشتی بانوان با بهره گیری از عصاره های گل بنفشه، گل سرخ، اسید بوریک و کتوکونازول، جهت شستشوی ناحیه خارجی دستگاه تناسلی بانوان توسط لابراتوار نلا تهیه و تولید شده است.
از این اسپری بهداشتی بانوان، در زمان مقاربت، قبل و بعد از شنا و ورزش های تعریق آور جهت رفع بوی نامطبوع ناحیه واژینال و در دوران قاعدگی و بارداری می توان استفاده کرد.
این محصول قابل استفاده برای آقایان نیز بوده و می توانند جهت جلوگیری از رشد و تکثیر قارچ و رفع بوی نامطبوع نواحی کشاله ران و زیر بغل استفاده نمایند.
عدم وجود سورفاکتانت ها و شوینده ها در ترکیب اسپری بهداشتی موجب شده یر خلاف ژل بهداشتی بانوان پس از مصرف، نیازی به شستشو نداشته و تا زمان استفاده بعدی نیز ماندگار می باشد.
استفاده از اسانس مجاز در تولید اسپری ضد قارچ و باکتری، باعث خوشبو شدن موضع می شود و شادابی و پاکیزگی را برای بانوان و دوشیزگان به همراه می آورد.


اسپری بهداشتی بانوان ، بهترین خوشبو کننده واژن ، ژل بهداشتی بانوان و آقایان



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا