این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

نگهداری کلی کمپرسور اسکرو و پیستونی 0 تومان

نگهداری کلی کمپرسور اسکرو و پیستونی

%0
  • آذربایجان شرقی تبریز

آب تمیز خدمات منزل

آب تمیز - قیمت کابین دوش تهران | شیشه کاران

در استان تهران تهران شمال, | آگهی های خدمات منزل

شرکت شیشه کاران تولید کننده کابین دوش حمام لاکچری و دور دوشی (دوردوشی) و پارتیشن شیشه ای حمام لوکس با پشتوانه سالها تجربه خلاقیت و نوآوری متخصصین خود در صنعت کشور از سال 1386 فعالیت خود را در زمینه تولید کابین دوش شیشه ای ، کابین حمام شیشه ای و پارتیشین حمام و دوردوشی حمام آغاز نموده است .

شرکت شیشه کاران محصولات خود را شامل کابین دوش حمام فریم دار وکابین بدون فریم شیشه ای در تمام ابعاد با قطعات ترک و چین تولید می نماید و تمام محصولات با گارانتی می باشد. گروه محصولات اصلی شرکت شیشه کاران شامل کابین و دوردوشی حمام ( با فریم و بدون فریم) که در بازار بعنوان کابین حمام و یا پارتیشن حمام نیز شناخته می شود.کابین شیشه ای حمام شیشه کاران بصورت تمام شیشه بوده و با اشغال کمترین فضا از حمام جلوه ای ویژه به آن می بخشد.
کابین دوش شیشه ای حمام یکی از پرمصرف ترین کالاهای حمام های لوکس بوده علاوه بر زیبایی که دارد از ریزش آب جلوگیری کرده و باعث تمیز نگهداشتن حمام می شود ، کابین دوش های حمام یا زیر دوشی هایی که برای پارتیشن های حمام استفاده میگردد در طرح های طلایی و نقره ایی بصورت بدون فریم آن بسیار مجلل بوده که این طرح در برج های مسکونی مدرن و هتل های 5 ستاره ایران پیاده سازی و طراحی شده است.

محصولات شیشه کاران کابین حمام در طرح ها و مدل های متنوع زیبا و بی نظیر و مطابق با تکنولوژی روز جهان و استانداردهای بین المللی تولید شده و با تاکید بر افزایش کیفیت و دوام با قیمت های مناسب آسایش و زیبایی را به خانه شما هدیه می دهد.

شرکت شیشه کاران ( تولید کننده کابین دوش و کابین حمام و دور دوشی حمام ) باهدف جلب رضایت شما مشتریان و با تامین نیازها و سلایق بروز مصرف کنندگان با استفاده از مواد اولیه مناسب و با به کار گیری طرح ها و تکنولوژی های جدید کیفیت محصولات و خدمات پس از فروش خود را تضمین می نماید.


کابین دوشی ، کابین دوش تهران ، شیشه کاران ، کابین دوش ، نصاب کابین دوش ، دور دوشی تهران ، ;hfdk n ، a ، adai ;hvhk ، adai s; ، vdj ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا