این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

فرم اداری لوازم مهندسی

فرم اداری - دستکش ایمنی انسل مدل 627-11

در استان خوزستان اهواز, | خرید و فروش لوازم مهندسی

* ایمن تجارت سالیان ، تولید کننده لباس کار و پوشاک فرم اداری ، واردات و توزیع تجهیزات ایمنی ، آتش نشانی و ترافیکی *
جنس رویه دستکش ایمنی انسل مدل ۶۲۷-۱۱ از نیتریل بوده که از مقاومت بالایی برخوردار است و به آسانی خورده نمی شود و برای کارهای متعارف صنعتی که هم مواد نفتی در آن وجود دارد و هم خطرات فیزیکی زیادی برای دست دارد این دستکش مناسب می باشد.

در دستکش ایمنی انسل مدل ۶۲۷-۱۱ جهت مانع شدن از سرخوردگی اجسام روغنی و چرب، کف دستکش به صورت مشبک می باشد که چسبندگی اجسام به دستکش را بالا برده و از سرخوردن آن جلوگیری می کند.

پلی یورتان به کار رفته در دستکش ایمنی انسل مدل ۶۲۷-۱۱ بسیار نرم و انعطاف پذیر بوده به گونه ای که اصلا مانع حرکت انگشتان دست نشده و شما می توانید با پوشیدن این دستکش به راحتی به کار خود ادامه دهید.

در دستکش ایمنی انسل مدل ۶۲۷-۱۱ لایه پلی یورتان کاملا انگشتان و قسمت ناخن ها را پوشانده، بنابراین انگشتان در مقابل آسیب و خطرات محافظت می شوند.

پارچه به کار رفته در دستکش ایمنی انسل مدل ۶۲۷-۱۱ از جنس داینیما می باشد. برای آگاهی بیشتر داینیما الیافیست که اغلب در طناب های کوهنوردی استفاده میشود که بسیار مقاوم بوده و حجم آن بسیار کم است. همچنین شبکه های ریزی برای جریان هوا دارد که این امر از عرق کردن دست در حین کار جلوگیری می کند و نیز موجب سبک شدن دستکش و همچنین انعطاف بالای دستکش ایمنی انسل مدل ۶۲۷-۱۱ می شود.

در قسمت مچ دست دستکش ایمنی انسل مدل ۶۲۷-۱۱ به صورت کشی می باشد که باعث میشود دستکش محکم به دست چسبیده و از دست افراد جدا نشود.

از مهمترین ویژگی های دستکش ایمنی انسل مدل ۶۲۷-۱۱ این است که علاوه بر لطافت و انعطافی که دارد در مقابل ساییدگی و خراشیدگی بسیار مقاوم بوده و به راحتی سوراخ نمیشود و سلامت دست شما را به طور کامل تضمین می کند.


دستکش ، دستکش ایمنی ، دستکش کار ، دستکش مهندسی ، دستکش جوشکاری ، دستکش برشکاری ، دستکش حفاری ، دست کش ، دستکش ساق بلند ، دستکش ساق کوتاه ، دستکش ایمنی مقاوم ، قیمت دستکش ایمنی ، دستکش ایمنی خارجی ، دستکش ایمنی اور


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا