این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

مشاوره در همین محل

موسسه مشاوره و روانشناسی داناک مشاور تماس بگیرید
گروه روانشناسی و روانپزشکی آرام تماس بگیرید

گروه روانشناسی و روانپزشکی آرام

%0
  • تهران شمال
1
مشاوره راه اندازی دفتر حقوقی تماس بگیرید

مشاوره راه اندازی دفتر حقوقی

%0
  • تهران شمال

مهاجرت کانادا مشاوره

12
صفحه 1 از 2    

مهاجرت کانادا - تغییر برنامه های شهروندی کانادا در آینده

در تهران شمال, آجودانیه | آگهی های خدمات مشاوره

تغییر برنامه های شهروندی کانادا در آینده
با چند سال زندگی و کار و تحصیل در کانادا میتوان پاسپورت کسب کرد؟
افراد دارای اقامت دائم به شرط اینکه حداقل سه سال در کانادا زندگی کرده و آزمون تابعیت یا مصاحبه را گذارنده و تسلط به زبان انگلیسی یا فرانسه داشته باشند، می توانند درخواست شهروندی کانادا را بدهند و پاسپورت کانادا را دریافت نمایند.
سازمان مهاجرت کانادا IRCC گزارش در مورد برنامه اخذ شهروندی و پاسپورت کانادا را در سالهای 2013 تا 2018 منتشر کرد. گزارش سازمان مهاجرت کانادا در آذرماه امسال منتشر شد و برنامه های سازمان مهاجرت کانادا را در مورد نحوه رسیدگی به مسائل برنامه های شهروندی را نشان می دهد.
اداره مهاجرت کانادا مسائل مربوط به برنامه شهروندی را از سالهای 2013 تا 2018 بررسی کرده است. این بررسی و ارزیابی برای پاسخگویی به شواری خزانه داری کانادا که بر بودجه اداره فدرال و سازمان مهاجرت کانادا نظارت می کند، انجام می شود. گزارشات نشان می دهد که حدود 50 درصد از 2.8 میلیون نفری که در سالهای 2005 تا 2015 با کارت پی آر به کانادا آمدند، تا تاریخ 31 دسامبر 2018 شهروند شدند و 7 درصد دیگر در خواست تابعیت دادند.
این میزان نباید با نرخ شهروندی کانادا که در سال 2016 حدود 86.2 بود اشتباه گرفته شود. انگیزه شهروندان دائمی برای گرفتن تابعیت؛ احساس کانادایی بودن می باشد. بیشتر مهاجران با کارت پی آر از تابعیت کانادا برخوردار شده اما برای مهاجران جدیدتر به دلیل کرونل مدت زمان بیشتری لازم است، تا مراحل شهروندی کانادا را طی کنند.
توصیه های سازمان مهاجرت کانادا در مورد چگونگی بهبود مراحل اخذ تابعیت و شهروندی کانادا
پرداخت هزینه بررسی پرونده های تابعیت کانادا
سازمان مهاجرت کانادا IRCC اعلام کرد، افزایش هزینه های درخواست تابعیت یک مانع برای مهاجران و خانواده های کم درآمد برای شهروندی کانادا می باشد. هزینه های درخواست شهروندی برای بزرگسالان 630 دلار و برای خردسالان زیر 18 سال 100 دلار می باشد.
سازمان مهاجرت کانادا به بررسی هزینه های درخواست شهروندی می پردازد، تا امکان دسترسی عادلانه به تابعیت کانادا برای همه فراهم شود. حزب لیبرال در مبارزات انتخاباتی فدرال 2019 قول داد تا هزینه های شهروندی را کم کند، اما هنوز به این قول عمل نکرده است.
شفافیت بیشتر برای معافیت های زبان در پروسه اعطا پاسپورت کانادایی
افرادی که در کانادا با مشکلات اقتصادی و اجتماعی و عدم تسلط به زبان روبه رو هستند، با موانع زیادی در کانادا روبه رو می شوند. سازمان مهاجرت کانادا گفت: این دوشرط هزینه بالا و تسلط به زبان برای افرادی که درخواست تابعیت کانادا را دارند مشکلاتی را ایجاد کرده که این سازمان می تواند بعضی از این الزامات را در نظر نگیرد اما اکثرمعافیت ها با نظر پزشکی صادر می شود. متقاضیان باید درخواست معافیت بدهند، اما در دوره ارزیابی معافیت های کمی درخواست شده است.
بهبود مراحل تایید زبان برای اخذ شهروندی کانادا
اداره مهاجرت کانادا گفت: مدارک و مراحل موجود برای تایید زبان متقاضی بسیار گسترده است و توانایی واقعی زبان متقاضی را نشان نمی دهد. ارزیابی توانایی زبان برای افسران مهاجرت دشوار است زیرا آفیسرهای اداره مهاجرت، ارزیابی کننده رسمی مانند مراکز آیلتس یا تف نیستند. سازمان مهاجرت روشهای جدیدی برای ارزیابی بهتر افسران از توانایی زبان متقاضیان ارائه داد تا راه حل مناسبی برای این مشکل بدست آورد.


مهاجرت کانادا، اقامت کانادا، ویزای کار کانادا، پذیرش تحصیلی کانادا، ویزای توریستی کانادا

تهران / تهران شمال / آجودانیه     مشاوره در استان تهران

جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا