این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

تالار پذیرایی چوبی و فلزی

تالار پذیرایی - سرویس پلیمری طاووسی

در استان تهران تهران غرب, | خرید و فروش لوازم چوبی و فلزی

■وزن هر صندلی 4/5 کیلو
■یکسال گارانتی و تعویض قطعات
■تحمل وزن صندلی 100کیلو
■قابلیت مونتاژ و حمل آسان
■قطر نشیمن صندلی 43سانت
■پشت صندلی 50سانت
■مقاوم در برابر آفتاب و رطوبت
■دارای ۲ سایز میز
■میز ها با شیشه
⬅️از مزایای محصولات پلیمری این شرکت نسبت به چوب و دیگر مواد می توان به ضد آب بودن و استحکام زیاد در برابر فشار و ضربه اشاره کرد که این امر به خودی خود باعث می شود وجه تمایز قابل مشاهده ای نسبت به مصنوعات چوبی را دارا باشد.
⬅️همچنین با توجه به اینکه تمامی محصولات به صورت مونتاژ آسان ارائه می گردد، بسته بندی محصولات نیز بسیار محکم و ایمن بوده که حمل و نقل را حتی در دورترین شهرها سهل و آسان می نماید.
⬅️برای چیدمان دکوراسیون منزل خود می توانید از زیبا ترین ست های میز و صندلی پلیمری طاووسی استفاده نمایید. همچنین اگر برای چیدمان تالار های پذیرایی قصد خرید میز و صندلی تالاری دارید، طاووسی بهترین انتخاب است.


سرویس ، پلیمری ، طاووسی ، یکسال گارانتی ، تعویض قطعات ، قابلیت مونتاژ ، حمل آسان ، قطر نشیمن43 ، وزن4 ، 5 ، تحمل وزن100کیلو ، میز با شیشه ، ارسال به سراسر کشور ، بسته بندی مناسب ، ، ، سرویس ، پلیمری ، طا


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا