این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

فروش و پخش پارکت و کفپوش در مشهد تماس بگیرید

فروش و پخش پارکت و کفپوش در مشهد

%0
  • خراسان مشهد

واحد مسکونی خدمات اداری

واحد مسکونی - قبوض انبوه عوارض پایدار سال1399 شهرداری تهران

در استان تهران تهران مرکز, | آگهی های خدمات اداری

قبوض انبوه عوارض پایدار سال1399 شهرداری تهران توزیع گردید
قبوض انبوه عوارض پایدار سالجاری شهرداری تهران به منظور ارتقاء سطح درآمد های پایدار شهرداری تهران و جلب مشارکت شهروندان تهرانی توزیع گردید.
بر این اساس قبوض عوارض نوسازی، عوارض کسب و پیشه و بهای خدمات مدیریت پسماند، از طریق شرکت پست جمهوری اسلامی ایران در مناطق 22گانه شهر تهران توزیع شده است و این قبوض صرفا برای مودیان بدهکارارسال شده است و پرداخت عوارض شهرداری تهران از ابتدای هر سال از طریق درگاه های غیر حضوری امکان پذیر می باشد و شهروندان تهرانی می توانند، از طریق سامانه تهران-من(my.tehran.ir) ،کد دستوری #137* ، پرتال شهرداری تهران به نشانیwww.tehran.ir (در این سامانه قابلیت تقسیط عوارض و بهای خدمات وجود دارد)، سامانه تلفنی 137 ، اینترنت بانک، همراه بانک ، تلفنبانک، ATM واز طریق درگاههای غیر حضوری بانکهای طرف قرارداد شهرداری تهران نسبت به پرداخت قبوض اقدام نمایند و یا به صورت حضوری به دفاتر خدمات الکترونیک شهر مراجعه نمایند.
به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی و کاهش مراجعه حضوری به مناطق یا دفاتر خدمات الکترونیک شهر، جهت پرداخت عوارض و بهای خدمات مدیریت پسماند می توان با ورود کد شناسایی15 رقمی(شماره بلوک، ملک و واحد و ردیف مالک) ملک یا آپارتمان و یاکد 12 رقمی واحد غیر مسکونی( شماره بلوک، ملک و واحد) که برای هر ملک منحصر به فرد(یونیک) است، از طریق یکی از روشهای غیرحضوری اقدام نمود. ضمنا امکان استعلام کدشناسایی ملک و پرداخت عوارض متعلقه در سامانه"تهران-من" و صفحه my.tehran.ir/melk (از طریق نقشه جانمایی) نیز امکان پذیر می باشد. ضمنا این کد در بالای قبوض عوارض و بهای خدمات مدیریت پسماند نیز درج شده است.
ضمنا به شهروندانی که عوارض ملک خود را تا تاریخ30/12/1399پرداخت کنند،بر اساس ماده۱۰ قانون نوسازی و عمران شهری، به میزان ۱۰% جایزه خوش حسابی تعلق می گیرد که در قبوض عوارض محاسبه شده و چنانچه تا تاریخ فوق عوارض را نپردازند ازآغاز سال بعد ملزم به پرداخت 9% زیان دیرکرد در سال به نسبت مدت تأخیر خواهند بود. ضمنا جایزه خوش حسابی بهای خدمات مدیریت پسماند(مسکونی وغیرمسکونی) نیز به صورت یک و نیم درصد درهرماه محاسبه می گردد و در صورت عدم پرداخت در زمان مقرر، بر مبنای تعرفه آخرین مصوبه شورای اسلامی شهر تهران در زمان پرداخت، محاسبه می گردد. همچنین مودیانی که عوارض کسب و پیشه ملک خود را تا پایان سال جاری پرداخت نمایند نیز، مشمول 10% جایزه خوش حسابی می شوند.
به استناد آیین نامه دریافت عوارض کسب و پیشه و مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در ارتباط با شرایط بازگشایی اصناف، واحد های غیرمسکونی مشمول به ازای تعداد ماه های تعطیل از پرداخت عوارض و بهای خدمات مدیریت پسماند معاف شده اند.
به منظور حذف قبوض کاغذی و اطلاع از آخرین وضعیت بدهی عوارض و بهای خدمات مدیریت پسماند و سایر خدمات الکترونیکی، شهروندان گرامی می توانند شماره شناسایی مندرج در روی قبوض را به شماره 1370000070 پیامک کنند.
قبوض
انبوه
عوارض
پایدار
سال1399
شهرداری
تهران


پرداخت بهای خدمات مدیریت پسماند
هزینه پسماند سال ۹۹
عوارض پسماند چیست
هزینه پسماند شهرداری
هزینه پسماند شهرداری سال ۹۷
هزینه پسماند سال 98
عوارض کسب و پیشه شهرداری
نحوه محاسبه عوارض نوسازی
شماره شناسایی 15 رقمی ملک
پرداخت بهای خدمات ایمنی
پرداخت عوارض شهرداری خودرو
عوارض پسماند چیست
هزینه پسماند سال ۹۹
عوارض کسب و پیشه شهرداری
عوارض نوسازی


قانون شهرداری ، شماره شناسایی 15 رقمی ملک ، پرداخت بهای خدمات ایمنی ، قانون تخریب و نوسازی ، ماده ۱۹ قانون نوسازی و عمران شهری ، قانون عوارض نوسازی ، فرمول محاسبه عوارض کسب و پیشه ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا