این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

زبان در همین محل

آموزش زبان انگلیسی زبان

آموزش زبان انگلیسی - آموزش مکالمه زبان انگلیسی با سهیل سام با متدهای جدید

در اصفهان, احمد آباد | آگهی های آموزش زبان

آموزش مکالمه زبان انگلیسی توسط سهیل سام با استفاده از متدهای جدید آموزش کاربردی زبان انگلیسی برگزار می شود. برای این که افراد بتوانند به صورت روان مکالمه کنند نیاز است که تمامی مهارت های آنها از جمله گرامر، تلفظ، دایره لغات و ... به صورت کاربردی تقویت شود. در دوره آموزش مکالمه زبان انگلیسی استاد سهیل سماواتی (سهیل سام) تمامی مهارت های زبان را به صورت یکپارچه و همراه یکدیگر در جهت استفاده کارآمد در برقراری مکالمه آموزش می دهد. یکی دیگر از مشکلاتی که زبان آموزان برای مکالمه با آن مواجه می شوند ترس از اشتباه و مورد تمسخر واقع شدن است؛ در دوره آموزش مکالمه زبان انگلیسی شما در فضایی دوستانه و لذتبخش به تمرین مکالمه می پردازید و مهارت های خود را برای مکالمه در بافت ها و موقعیت های مختلف روزمره تثبیت می کنید. سهیل انگلیش بهترین محتواهای آموزشی را تهیه کرده است تا مکمل آموزش ها بوده و به شما برای تمرین و تثبیت مهارت ها کمک کند. با استفاده از فیلم ها، آموزش های صوتی، پادکست و ... در دوره آموزش مکالمه زبان انگلیسی شما با اصطلاحات خاص موجود در زبان انگلیسی نیز آشنا می شوید. اگر قصد مهاجرت، ادامه تحصیل و یا تجارت با کشورهای انگلیسی زبان را دارید دوره آموزش مکالمه زبان انگلیسی سهیل انگلیش یکی از مفیدترین دوره های برای شماست. برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در دوره های آموزش زبان با سریال فرندز، آموزش خصوصی زبان انگلیسی، دوره مجازی ویتامین مکالمه با سهیل سام، آموزش مکالمه زبان انگلیسی و ... با سهیل انگلیش تماس بگیرید و یا به www.soheylenglish.com مراجعه کنید.


آموزش مکالمه زبان انگلیسی ، آموزش زبان انگلیسی با سهیل سام، آموزش زبان انگلیسی، سهیل انگلیش، سهیل سام، سهیل سماواتی، آموزش زبان با سریال فرندز، آموزش خصوصی زبان انگلیسی، دوره مجازی ویتامین مکالمه با س

اصفهان / اصفهان / احمد آباد     زبان در استان اصفهان

جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا