این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

زبان در همین محل

آموزش زبان انگلیسی زبان

آموزش زبان انگلیسی - آموزش خصوصی زبان انگلیسی با سهیل سام با بروزترین متدها

در اصفهان, احمد آباد | آگهی های آموزش زبان

آموزش خصوصی زبان انگلیسی با استفاده از بروزترین متدهای آموزش کاربردی زبان انگلیسی توسط سهیل سام برگزار می شود. سهیل انگلیش این امکان را برای شما فراهم آورده است تا در صورت تمایل دوره آموزش خصوصی زبان انگلیسی را برای شما به صورت مجازی برگزار کند. سهیل انگلیش دوره آموزش خصوصی زبان انگلیسی را متناسب با اهداف و مقاصد شما از یادگیری زبان انگلیسی تنظیم کرده و با ارزیابی سطح مهارت های شما در آغاز دوره، برنامه ریزی آموزش را متناسب با مهارت های شما انجام می دهد. این مزیت دوره آموزش خصوصی زبان انگلیسی باعث می شود که شما بتوانید در مدت زمانی کوتاه و با صرف مناسب ترین زمان و هزینه بیشترین پیشرفت را در مهارت های خود شاهد باشید. سهیل سام در دوره آموزش خصوصی زبان انگلیسی تمامی مهارت های زبان انگلیسی مثل speaking، vocabulary، grammar و ... را در کنار یکدیگر و برای استفاده کاربردی ارتقاء می دهد. سهیل انگلیش در دوره آموزش خصوصی زبان انگلیسی در فضایی لذتبخش و دوستانه مهارت و اعتماد به نفس شما برای برقراری ارتباط حتی با افراد نیتیو را افزایش می دهد. سهیل انگلیش دوره های متنوع آموزش زبان انگلیسی را با پشتیبانی مستقیم و با ارائه ی مجموعه ای متنوع از محتواهای آموزشی ارائه می کند. شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و شرکت در دوره آموزش کاربردی زبان انگلیسی، کلاس مجازی فرندزنکته، دوره مجازی مولتی ویتامین مکالمه با سهیل سام، آموزش خصوصی زبان انگلیسی و ... با سهیل انگلیش تماس بگیرید.


آموزش خصوصی زبان انگلیسی، آموزش زبان انگلیسی با سهیل سام، آموزش زبان انگلیسی، سهیل انگلیش، سهیل سام، سهیل سماواتی، آموزش کاربردی زبان انگلیسی، کلاس مجازی فرندزنکته، دوره مجازی مولتی ویتامین مکالمه با

اصفهان / اصفهان / احمد آباد     زبان در استان اصفهان

جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا