این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

آموزش،تدریس، مکالمه ,زبان آلمانی جهت تحصیل ، مهاجرت و کار تماس بگیرید

زبان در همین محل

آموزش زبان زبان

آموزش زبان - آموزش گرامر زبان انگلیسی با سهیل سام با متدهای کاربردی

در اصفهان, احمد آباد | آگهی های آموزش زبان

آموزش گرامر زبان انگلیسی توسط سهیل انگلیش با استفاده از متدهای کاربردی و جدید آموزش کاربردی زبان انگلیسی برگزار می شود. یادگیری گرامر زبان انگلیسی برای بسیاری از زبان آموزان سخت یا خسته کننده است. سهیل سام در دوره آموزش گرامر زبان انگلیسی روش هایی را برای اموزش گرامر به کار می برد که به آسانی و بدون خسته شدن گرامر زبان انگلیسی را به صورت کارآمد بیاموزید. با استفاده از دوره آموزش گرامر زبان انگلیسی شما می توانید از گرامر به صورت کاربردی برای مکالمه، برقراری ارتباط از طریق نوشتن و نامه نگاری و ... استفاده کنید. دوره آموزش گرامر زبان انگلیسی برای تمامی کسانی که به یادگیری کامل و کاربردی زبان انگلیسی تمایل دارند بویژه کسانی که قصد شرکت در آزمون های مختلف کنکور زبان، آیلتس و... را دارند و یا در پی مهاجرت به کشورهای انگلیسی زبان هستند بسیار مفید است. سهیل انگلیش دوره های مختلف آموزش زبان انگلیسی را با پشتیبانی مستقیم و ارائه متنوع ترین و جذاب ترین محتواهای آموزشی برگزار می کند. آموزش مکالمه زبان انگلیسی، آموزش مجازی زبان انگلیسی، کلاس مجازی فرندزنکته و ... از دیگر دوره های سهیل سام هستند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در دوره آموزش گرامر زبان انگلیسی از طریق وب سایت و تماس با سهیل انگلیش در ارتباط باشید.


آموزش گرامر زبان انگلیسی ، آموزش زبان انگلیسی با سهیل سام، آموزش زبان انگلیسی، سهیل انگلیش، سهیل سام، سهیل سماواتی، آموزش مکالمه زبان انگلیسی، آموزش مجازی زبان انگلیسی، کلاس مجازی فرندزنکته

اصفهان / اصفهان / احمد آباد     زبان در استان اصفهان

جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا