این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

زبان در همین محل

سریال های طنز زبان

سریال های طنز - کلاس مجازی فرندزنکته با سهیل سام با شیوه های نوین

در اصفهان, احمد آباد | آگهی های آموزش زبان

کلاس مجازی فرندزنکته یکی از بروزترین دوره های آموزش کاربردی زبان انگلیسی است که توسط سهیل انگلیش ارائه می شود. استفاده از سریال و فیلم برای آموزش زبان انگلیسی یکی از کارآمدترین روش های یادگیری زبان انگلیسی است که باید با متدهای صحیح و توسط استادان همراه باشد. سهیل سام در کلاس مجازی فرندزنکته از سریال فرندز برای آموزش کاربردی زبان انگلیسی بهره می گیرد دلیل این انتخاب فیلمنامه ی طنز و پرکشش این سریال و مکالمات روزمره ی فراوانی است که در اختیار زبان آموزان قرار می دهد. در کلاس مجازی فرندزنکته علاوه بر فایل های مرتبط با سریال فرندز شما محتواهای آموزشی متنوع از جمله آموزش های صوتی، پادکست، جزوات اختصاصی و ... را دریافت می کند. یکی از مهم ترین مزایای استفاده از کلاس مجازی فرندزنکته این است که دروس ان توسط سهیل سام به گونه ای طراحی شده است که شما می توانید با صرف مدت زمان کمی در هر روز به یادگیری زبان انگلیسی بپردازید. این مزیت کلاس مجازی فرندزنکته آموزش زبان انگلیسی برای تمام افراد به ویژه کسانی که به دلیل شغل یا تحصیل زمان محدودی برای آموزش زبان انگلیسی دارند را ممکن می سازد. آموزش کاربردی زبان انگلیسی، دوره مجازی ویتامین مکالمه با سهیل سام، آموزش گرامر زبان انگلیسی و ... از دیگر دوره های سهیل انگلیش هستند که همانند کلاس مجازی فرندزنکته با پشتیبانی مستقیم و با ارزیابی های دوره ای منظم برگزار می شوند. برای شرکت در کلاس مجازی فرندزنکته با سهیل انگلیش در تماس باشید.


کلاس مجازی فرندزنکته، آموزش زبان انگلیسی با سهیل سام، آموزش زبان انگلیسی، سهیل انگلیش، سهیل سام، سهیل سماواتی، آموزش کاربردی زبان انگلیسی، دوره مجازی ویتامین مکالمه با سهیل سام، آموزش گرامر زبان انگلی

اصفهان / اصفهان / احمد آباد     زبان در استان اصفهان

جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا