این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

تعمیر کولر گازی تعمیر لوازم

صدای پنل کولر گازی - علت صدای پنل کولر گازی تماس بگیرید
صفحه 1 از 8    

تعمیر کولر گازی - تعمیر کولرگازی شهریار

در استان تهران تهران, | آگهی های خدمات تعمیر لوازم

اگر با کولر گازی خود دچار مشکل شده اید و ساکن شهریار هستید، برای شما بهترین پیشنهاد را داریم. برای تعمیر کولر گازی در شهریار می توانید از سایت کهربا تهویه کمک بگیرید. این وسیله پرکاربرد در تابستان های گرم واقعا جز لاینفک زندگی محسوب می شود و در صورت خرابی باید هرچه سریع تر فکری به حال تعمیرش کنید. اگر ساکن شهریار هستید و نیاز به تعمیر کولر گازی دارید، نگران نباشید، تکنسین های سایت کهربا تهویه آماده خدمت به شما هستند.
سرویس کردن سالیانه کولر گازی قبل از روشن کردن آن کمک می کند تا با مشکلات رایج کمتر مواجه شوید. این سرویس کردن دلیل بر خرابی یا حتی بودن تعویض قطعه نیست بلکه تنها شامل تمیز کردن فیلتر، جا انداختن فن، باز کردن مسیر تخلیه آب، رسیدگی به بوی بد یا آبریزی کولر گازی می شود. اگر هر سال قبل از اینکه برای اولین بار بخواهید کولر را روشن کنید آن را سرویس کنید، هزینه خرابی های احتمالی را نخواهید داشت. با این حال اگر به تعمیر کولر گازی در شهریار نیاز داشتید، کهربا تهویه را به یاد داشته باشید. متخصصین ماهر و کارآزموده کهربا تهویه با سالها تجربه درخشان در زمینه تعمیرات کولر گازی و سایر وسایل برقی خانگی در خدمت شما خواهند بود.

سرویسهای کهربا تهویه در کلیه مناطق تهران و حومه (کرج، شهریار، اسلامشهر و ....) انجام می شود.

دفتر غرب تهران : بزرگراه محمدعلی جناح ، نبش فلکه اول صادقیه

دفتر اسلامشهر : خیابان قائمیه ، پشت شهرداری

آدرس کارگاه : کرج ، جاده ملارد ، نبش کانال فردیس ، کوچه ابوریحان

تلفن : 09354645533 ... 09199149614

ایمیل : kahrobatahvieh@gmail.com


تعمیر کولرگازی ، سرویس کولر گازی سالیانه ، تعمیر کولرگازی اسلامشهر ، تعمیر کولر گازی کرج ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا