این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

صرافی سون استار 0 تومان

صرافی سون استار

%0
  • البرز کرج
صرافی سون استار در فردیس تماس بگیرید

صرافی سون استار در فردیس

%0
  • البرز کرج
صرافی در فردیس 0 تومان

صرافی در فردیس

%0
  • البرز کرج
شرکت سرمایه گذاری عیاران تماس بگیرید

شرکت سرمایه گذاری عیاران

%0
  • البرز کرج
سکه و طلا آکام ( صرافی کوروش سابق) تماس بگیرید

سکه و طلا آکام ( صرافی کوروش سابق)

%0
  • تهران تهران شمال
کد معرف هدیه  30 هزار تومنی آبان تتر 0 تومان

کد معرف هدیه 30 هزار تومنی آبان تتر

%0
  • تهران تهران شمال

صرافی مالی و حسابداری

صرافی سون استار در فردیس تماس بگیرید
صرافی در فردیس 0 تومان

صرافی در فردیس

%0
  • کرج
صفحه 1 از 15    

صرافی - خرید و فروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال در محیطی امن و حرفه ای

در استان تهران تهران, | آگهی های خدمات مالی و حسابداری

تیم والکس متشکل از جمعی از دانشجویان دانشگاه شریف وتهران می باشد که در زمینه های گوناگون اعم از برنامه نویسی،مدیریت و مالی تخصص دارند.افراد این تیم در چندسال اخیر، در خرید و فروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال فعال بوده اند. ما از نزدیک شاهد برخی مشکلات برای ایرانیان از جمله دسترسی سخت به بازارهای خارجی، وجود کلاهبرداران داخلی، خرید و فروش با سودی ناعادلانه برای مردم توسط صرافی های داخلی و از طرفی جود نداشتن پلتفرمی امن و حرفه ای برای خرید و فروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال در ایران و دلایل متعدد دیگر بوده ایم. ما با مشاهده این مشکلات تصمیم به ایجاد پلتفرمی کاملا ایمن، حرفه ای وآسان برای خرید و فروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال گرفتیم. امیدواریم که بتوانیم با تلاش بسیار و نوآوری محصولی شایسته شما ارائه نماییم.

امکانات و ویژگی های والکس
امکانات پیشرفته و ویژگی های منحصربفرد باعث ایجاد تجربه ای متفاوت در خرید و فروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال شده است

ذخیره امن دارایی ها
با خرید بیت کوین یا واریز بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال دارایی شما به صورت سخت افزاری (Cold-Storage) ذخیره می شود. به همین جهت امکان سرقت و یا از بین رفتن آن وجود ندارد.

ابزار تحلیل و چارت قیمتی
والکس این امکان را برای افراد حرفه ای ایجاد کرده است که برای خرید و فروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال بتوانند از نمودارهای شمعی برای تحلیل و آنالیز بازار استفاده کنند.

پشتیبانی سریع
یکی از شاخص های یک بازار معاملات امن و قابل اعتماد برای خرید و فورش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال داشتن پشتیبانی همیشگی و سریع است که ما در والکس سعی در ارایه به بهترین شکل آن هستیم.

تنوع کوین
والکس در ابتدای راه به پوشش ارزهای های شاخص و پرتراکنش مانند بیت کوین، اتریوم و ... پرداخته است. والکس این توانایی را دارد که در آینده، هر ارز دیگری را پشتیبانی کند.

https://wallex.ir/


خرید بیت کوین ، فروش بیت کوین ، والکس ، فروش ارز دیجیتال ، خرید ارز دیجیتال ، بیت کوین ، صرافی ارز دیجیتال ، سایت خرید و فروش بیت کوین ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا