این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آموزش ایسیو فنی و حرفه ای

آموزش ایسیو - آموزشگاه فنی و حرفه ای پیشتازان صنعت خودرو اصفهان

در استان اصفهان اصفهان, | آگهی های آموزش فنی حرفه ای

آموزشگاه پیشتازان صنعت خودروهای دیزل
آموزشگاه فنی و حرفه ای پیشتازان صنعت خودروهای دیزل یک آموزشگاه فنی حرفه ای در زمینه آموزش برق و دیاگ مکانیکی کامیون و اتوبوس های دیزلی در اصفهان می باشد.

آموزشگاه دارای مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای می باشد و پس از اتمام دوره ها دیپلم فنی معتبر رسمی ارائه مینماید.

آموزشگاه فنی و حرفه ای پیشتازان صنعت خودرو های دیزل برگزار کننده دوره های کاملا کاربردی تضمینی و عملی برای تعمیر انواع کامیون و کامیونت ها چون نسل جدید کامیون ها و اتوبوس های ولوو، اسکانیا، بنز، البرز، ایسوزو، فاو و … در اصفهان با تجهیزات آموزشی مناسب در شرایط زیر از علاقه مندان جهت ثبت نام در این دوره ها دعوت به عمل می آورد.

دوره های آموزشی آموزشگاه پیشتازان صنعت
دوره باز و بست کامل موتور های کامیون ها و اتوبوس های نسل جدید اسکانیا ۱۲ و ۱۳ و ۱۶ لیتری کامیون ها سری G R P و اتوبوس های مارال و درسا بصورت عملی روی موتور با مدرک سازمان فنی و حرفه ای.
دوره باز و بست و تعمیرات گیربکس های اتومات و دستی و سیستم ریتار در دیفرانسیل و آپتی کروز کامیون ها و اتوبوس های نسل جدید اسکانیا بصورت عملی روی گیربکس با مدرک موسسه و سازمان فنی و حرفه ای.
آموزش برق و دیاگ کامل کامیون ها و اتوبوس های نسل جدید اسکانیا بصورت عملی روی کامیون ارائه کامل نقشه های برق و جزوات آموزشی عیب یابی داشبورد دسته سیم های اتاق شاسی سیم کشی سنسورها جانمایی جعبه فیوز نقشه خوانی کار با دستگاه دیاگ با مدرک موسسه و سازمان فنی و حرفه ای.
دوره باز و بست کامل موتور های کامیون ها و اتوبوس های نسل جدید ولوو ۱۲ و ۱۳ لیتری کامیون ها FH420 تا FH500 و اتوبوس های ولوو دیزل ژنراتور بصورت عملی روی موتور با مدرک معتبر بین المللی و دانشگاه آزاد قابل ترجمه جهت خارج از کشور.
دوره باز و بست و تعمیرات گیربکس های اتومات و دستی کامیون ها و اتوبوس های نسل جدید ولوو گیربکس I SHIFT FH480 وFH500بصورت عملی روی گیربکس با مدرک موسسه و سازمان فنی و حرفه ای.
آموزش برق و دیاگ کامل کامیون ها و اتوبوس های نسل جدید ولوو ارائه کامل نقشه های برق و جزوات آموزشی عیب یابی داشبورد دسته سیم های اتاق شاسی سیم کشی سنسورها جانمایی جعبه فیوز نقشه خوانی کار با دستگاه دیاگ بصورت عملی روی کامیون با مدرک سازمان فنی و حرفه ای و موسسه آموزشی.
آموزش سیستم باد و ترمز تریلی کامیون های نسل جدید ولوو اسکانیا.
آموزش ویژه افراد مبتی از صفر تا صد و مبانی برق و دیاگ کامیون ها و اتوبوس ها در دو بخش برق و مکانیک شامل باز و بست موتور و گیربکس کامیون ویژه افرادی که هیچ گونه اطلاعاتی در زمینه تعمیرات کامیون ندارد و به تازگی قصد راه انداز ی کسب و کار در این زمینه دارند این دوره برگزار می گردد و بسیار مفید و کارگاهی می باشد.
آموزش سیستم سوخت راسنی تعمیرات پمپ های کامیون های ولوو اسکانیا
دوره باز و بست کامل موتور های کامیون ها و اتوبوس های نسل جدید البرز کامینز بصورت عملی روی موتور با مدرک معتبر
دوره باز و بست کامل موتور های کامیون ها و اتوبوس های نسل جدید البرز ایسوزو P700 6 تن و ۸ تن ایسیو دار بصورت عملی روی موتور با مدرک معتبر.
آموزش برق و دیاگ کامل کامیون ها و اتوبوس های نسل جدید البرز بصورت عملی روی کامیون ارائه کامل نقشه های برق و جزوات آموزشی عیب یابی داشبورد دسته سیم های اتاق شاسی سیم کشی سنسورها جانمایی جعبه فیوز نقشه خوانی کار با دستگاه دیاگ با مدرک موسسه و سازمان فنی و حرفه ای.
باز و بست و تعمیر موتورهای نسل جدید کامیون فاو.
عیب یابی با دستگاه دیاگ کامیون و کامیونت و اتوبوس های دیزل جدید.
فروش دستگاه دیاگ با تخفیف ویژه گارانتی معتبر و نصب نرم افزار های دستگاه دیاگ بصورت کامل با خدمات آموزشی و خدمات رایگان
فروش کلیه ابزار مخصوص های مهم باز و بست موتور و گیربکس کامیون ها و اتوبوس های ولوو اسکانیا البرز فاو ایسوزو بصورت اقساطی.
آموزش ایسیو اسکانیا و ولوو
آموزش سیستم برق و دیاگ، موتور و گیربکس اسکانیا ولوو البرز ایسوزو فاو…
پیشتازان صنعت خودرو اولین آموزشگاه فنی و حرفه ای دیزل کشور با تجهیزات مناسب و عملی آموزشی و اساتید بنام کشور با برگزاری دوره های مختلف برای کلیه تعمیرکاران و باتری سازان کشور، شرکت های بزرگ کشور، شرکت های نفت و گاز و اتحادیه مکانیک های کشور در خدمت عزیزان می باشد. آموزشگاه دارای ۳ کارگاه بزرگ می باشد و بسته به نوع دوره ها در کارگاه ها دوره برگزار می گردد.

خدمات ویژه آموزشگاه پیشتازان صنعت خودروهای دیزل
جزوات و خوابگاه برای کلیه دوره ها بصورت رایگان می باشد.
اساتید آموزش دیده در خارج از کشور و شرکت های خودروسازی با سابقه تدریس تخصصی در زمینه کامیون
دوره ها بصورت کاملا تضمینی می باشد.
مدرک دانشگاهی بین المللی مدرک فنی و حرفه ای مهارتی معتبر
ثبت نام در دوره ها برای عموم آزاد می باشد
پل ارتباطی با آموزشگاه
وضعیت فعالیت: در حال بررسی و مجوز تایید نشده
مدیر مسول: آقای مهندس بهارلویی
آدرس دفتر: اصفهان، خیابان امام خمینی، خیابان حکیم صفایی، کوچه شماره ۳
تلفن تماس: ۰۹۱۳۹۳۲۸۲۳۸ – ۰۹۱۳۹۳۰۹۸۷۹ – ۰۳۱.۳۳۲۴۳۵۳۲


موتور ولوو ، آموزش مکانیک صفرتاصد ولوو و اسکانیا ، آموزش برق و دیاگ صفرتاصد اسکانیا و ولوو ، برق و دیاگ آموزش تعمیرات برد و ایسیو ، آموزش برق و دیاگ کامیون و کامیونت ها ، بنز ، ایسوزو ، کامینز ، فاو


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا