این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

آموزش تعمیر لوازم خانگی در تبریز تماس بگیرید

آموزش تعمیر لوازم خانگی در تبریز

%0
  • آذربایجان شرقی تبریز

کولر گازی و اسپلیت اثاثیه منزل

کولر گازی و اسپلیت - فروش کولرگازی اسپلیت

در استان تهران تهران, | خرید و فروش اثاثیه منزل

عرضه انواع کولر گازی
آیا کولرهای اسپلیت اینورتر واقعا کم مصرف هستند؟
کولرهای گازی یا اسپلیت‌های اینورتر دار (inverter)، با توانایی راه اندازی آرام دور کمپرسور یا موتور کولرگازی و اسپلیت دارای کمترین مصرف برق و با گرید انرژی A می باشند. بدیهی است کولرهای گازی اسپلیت گرید B نسبت به گرید A دارای مصرف برق بیشتری بوده اما در هر حال از کولرهای گازی معمولی کم مصرف ترند. البته ناگفته نماند، تبلیغاتی که شرکت‌های وارد کننده کولرهای گازی اینورتر مبنی بر کاهش مصرف برق 60 درصدی در این کولرها دارند نه اثبات شده است و نه منطقی!
به طور مثال فرض کنید در ماه های تیر و مرداد که مثلا دمای هوای تهران حتی به 40 درجه سلسیوس هم می رسد، موتور یا کمپرسور کولر گازی شما برای تامین دمای هوای دلخواه و مطلوب 24 درجه تقریبا به صورت دائم در حال کار است. با این شرایط نمی توان گفت میزان کاهش مصرف برق، صرفا بدلیل تبدیل برق متناوب شهری به جریان برق DC و استارت آرام دور موتور کمپرسور کولر اینورتر در هر بار استارت موتور می تواند تا 60 درصد باشد!
از طرف دیگر با توجه به شدت جریان برق مصرفی (آمپر) در راه اندازی کولرهای گازی اسپلیت 24000 (15 آمپر) به بالا و شوک الکتریکی حاصل از هر بار استارت موتور، توصیه می شود برای ظرفیت‌های بالای کولر، اسپلیت و حتی داکت اسپلیت حتما از انواع کولرهای گازی اسپلیت اینورتر دار استفاده نمائید
به منظور کاهش موثر و واقعی مصرف برق کولر گازی و اسپلیت، همیشه دمای آنرا روی 25 درجه سانتیگراد تنظیم نمائید. این عمل باعث خاموش شدن متناوب کمپرسور دستگاه و کاهش هزینه برق مصرفی شما می گردد. تنظیم دمای اسپلیت یا کولر گازی روی عدد 25 درجه ضمن تامین شرایط هوای مطلوب و مورد نظر شما، بعنوان موثرترین راهکار در کاهش مصرف و هزینه برق دستگاه در تمامی انواع کولرهای گازی و اسپلیت ها مورد قبول کارشناسان قرار دارد.

https://koolergazy.ir

تلفن:09181760574


کولر گازی اجنرال ، کولر گازی جنرال ، کولر گازی ال جی ، کولر گازی سامسونگ ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا