این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

معدن در همین محل

پرلیت در عایق بندی لوله‌ها perlite تماس بگیرید

پرلیت در عایق بندی لوله‌ها perlite

%0
  • تهران غرب
 سنگ مرمر پرتقالی و عسلی تماس بگیرید

سنگ مرمر پرتقالی و عسلی

%0
  • تهران غرب

کفپوش تزئینی معدن

کفپوش تزئینی - اخرا و گل ماشی Ocher

در تهران غرب, آریاشهر | معدن

فروش اخرا (Ocher)
پودر میکرونیزه اکسید آهن با نام‌های تجاری اخرا و گل ماشی، به عنوان یک نوع ماده معدنی برای ساخت انواع صنایع رنگی ساختمانی و آرایشی، با قیمت مناسب، خرید و فروش می‌شود.
اکسید آهن با نام تجاری اخرا و فرمول fe2o3 به صورت هماتیت در طبیعت موجود است و رنگ قرمز تیره آن معرف همه صنایع آرایشی جهت تولید مواد مرکبه و پیگمنت های رنگی می‌باشد، که هرچه درجه مش آن بالاتر، نرم‌تر می‌شود و قدرت پوشانندگی آن افزایش می‌یابد.
گل ماشی نیز یک نوع خاک آهنی محسوب می‌شود که در طبیعت به رنگ‌های زرد، نارنجی، قرمز و قهوه‌ای است و به طور عمده در صنایع رنگی و تزئینی ساختمانی مانند انواع کفپوش های رنگی، آسفالت و آجر رنگی، انواع بتن‌های سبک و پیش ساخته مورد استفاده قرار می‌گیرند.
اعتبار ما اعتماد شماست. همکار عزیز، جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد موجودی، قیمت و آنالیز پودر میکرونیزه مورد نظر خود، با شماره‌ها و راه‌های ارتباطی زیر تماس حاصل بفرمایید:

نحوه خرید و ارتباط با شرکت:
شرکت زمین کاو
www.zaminkav.com
info@zaminkav.com
تلفن: 3-88385541-021
موبایل شرکت: 09365077781


اخرا ، ocher ، پیگمنت ، رنگ سازی ، گل ماشی

تهران / تهران غرب / آریاشهر     معدن در استان تهران

جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا