این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

فروش زمین در لاهیجان بلوار دیلمان تماس بگیرید

فروش زمین در لاهیجان بلوار دیلمان

%0
  • گیلان لاهیجان

معدن در همین محل

پرلیت در عایق بندی لوله‌ها perlite تماس بگیرید
 سنگ مرمر پرتقالی و عسلی تماس بگیرید

سنگ مرمر پرتقالی و عسلی

%0
  • تهران غرب

فروش زمین معدن

فروش زمین - مصارف گوناگون تالک Talc

در تهران غرب, آریاشهر | معدن

شرکت تولیدی زمین کاو، خرید و فروش انواع محصولات خود را با قیمت مناسب آغاز کرد.
تالک (سیلیکات آبدار منیزیم) از دو لایه تترائدری و یک لایه اوکتائدری تشکیل شده است که همه‌ی مواضع اوکتائدری که به وسیله یونهای منیزیم پر شده‌اند (تری اوکتائدری) را در میان می‌گیرد. پیوند میان ورقه‌های تالک ضعیف‌تر از پیوند ورقه‌های کائولینیت است لذا تالک ماده لغزاننده بهتری است و هنگام لمس آن چربی بیشتری احساس می‌شود. تالک در نتیجه‌ی تغییر آبگرمی سنگهای بازی و دگرگونی دولومیت پر سیلیس بوجود می‌آید.
مشخصات: تالک در سیستم مونوکلینیک به صورت بلورهای تخت و توده‌های ورقه‌ای، شعاعی و متراکم متبلور می‌شود. رنگ آن سفید، سفید متمایل به سبز یا سفید متمایل به قهوه‌ای است و از نیم شفاف تا شفاف متغیر است و ورقه‌های آن جلای مرواریدی دارند. ورقه‌های تالک خم می‌شوند ولی مانند میکا کش سان نیستند.
کاربرد: تالک به عنوان ماده خام سرامیک سازی و ماده‌ی عایق بکار می‌رود. استاتیت و سنگ صابون تالک های درشت ناخالصی هستند که پس از برش برای ساختن چاهک ضد اسید و روکش پیشخوان در آزمایشگاه‌های شیمی بکار می‌روند. همچنین تالک در تولید پلاستیک، رنگ، کاغذ، لوازم آرایشی و بهداشتی و قرص‌های دارویی کاربرد دارد. همکار عزیز، جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد موجودی، قیمت و آنالیز پودر میکرونیزه مورد نظر خود، با شماره‌ها و راه‌های ارتباطی زیر تماس حاصل بفرمایید:

نحوه خرید و ارتباط با شرکت:
شرکت زمین کاو
www.zaminkav.com
info@zaminkav.com
تلفن: 3-88385541-021
موبایل شرکت: 09365077781


تالک، Talc، سفید رنگ، تالک صابونی، سیلیکات منیزم

تهران / تهران غرب / آریاشهر     معدن در استان تهران

جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا