این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

مصالح ساختمانی در همین محل

پخش محصول مصالح ساختمانی

پخش محصول - الیاف پروپیلن یا الیاف پ پ

در کرج, باغستان | خرید و فروش مصالح ساختمانی

شرکت بتن آرپوم
الیاف پلی پروپیلن (الیاف پ پ)
این محصول به عنوان ماده افزودنی جهت کنترل ترک ها به مخلوط بتنی اضافه میگردد. الیاف پلی پروپیلن آبدوست نبوده در نتیجه آبی جذب نمی کند و مخرب نیز نمی باشد.همچنین این الیاف ها از طریق پلیمریزاسیون پروپیلن به صورت یک پلیمر خطی، بعد از پیدا شدن کاتالیست ها زیگلرناتا تولید می شوند.علاوه بر آن این دسته از الیاف ها در برابر مواد قلیایی، شیمیایی و کلراید ها مقاوم هستند و خاصیت انتقال حرارتی کمی دارند. الیاف پلی پروپیلن نیازی به آب تازه ندارد و مزاحمتی برای ترکیب سیمان با آب ایجاد نمی کند. این ماده بصورت تک رشته های و در دو اندازه موجود می باشد. نوع 12 میلیمتر برای بتن و نوع 6 میلیمتری برای پلاستر یا ملات به کار میرود و از آن برای جلوگیری از تشکیل ترک های ریزناشی از انقباض بتن، خشک شدن زودرس یا نوسنات زود هنگام دما استفاده میشود.
مزایای این محصول مقرون به صرفه، مصرف آسان و به نیروی کار و زمان اجرای کمی احتیاج دارد، پخش یکنواخت در مخلوط بتن، افزایش مقاومت فشاری و کششی، ضد ترک و جایگزین مناسب برای شبکه آرماتور و ...
جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان تماس بگیرید
02633507610
09303541532
https://betonarpoom.ir/


الیاف پ پ ، الیاف پروپیلن ، الیاف ، افزودنی بتن ، الیاف بتن


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا