این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

آموزشگاه زبان کندو 0 تومان

آموزشگاه زبان کندو

%0
  • تهران تهران غرب
شروع ترم زبان خردسالان بهار 0 تومان

شروع ترم زبان خردسالان بهار

%0
  • تهران تهران غرب

آموزش زبان زبان

شروع ترم زبان خردسالان بهار 0 تومان

شروع ترم زبان خردسالان بهار

%0
  • تهران غرب
صفحه 1 از 61    

آموزش زبان - موسسه زبان ایران اروپا

در استان تهران تهران غرب, | آگهی های آموزش زبان

موسسه زبان ایران اروپا که در سال 1388 تاسیس شد به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مراکز آموزش زبان در غرب تهران، ارائه کننده دوره‌های آموزشی زبان انگلیسی با تاکید بر پیشرفت در مهارت مکالمه زبان انگلیسی و آمادگی امتحانات بین المللی به صورت گروهی، نیمه گروهی و خصوصی به افراد حقیقی و سازمانها با بالاترین کیفیت است. استادان مجرب و با انگیزه، توجه خاص به سیستم و کیفیت آموزشی، امکانات و محیط آموزشی مناسب، رده های متفاوت سنی و ارائه مدارک رسمی در پایان دوره های خاص و کارکرد تخصصی و صرف بر روی زبان انگلیسی بر خلاف سایر رقبا را می توان از جمله فاکتورهایی برشمرد که موسسه بزرگ زبان ایران اروپا را از دیگر موسسات متمایز می‌کند.

آموزشگاه زبان انگلیسی ایران اروپا، در حال حاضر با دارا بودن بیش از 14000 نفر زبان آموز فعال بی شک بزرگترین موسسه زبان در کشور محسوب می‌گردد. شایان ذکر است دارا بودن تعداد زبان آموزان مذکور تنها در دو شعبه آن هم در غرب تهران محقق گردیده که خود گواه ادعای ما مبنی بر ارائه بالاترین استاندارد های آموزشی می باشد. ایران اروپا هیچگاه حاضر به افزایش شعب خود به قیمت افت کیفیت آموزشی نخواهد بود و دلیل کم بودن شعب و کارکرد تخصصی صرفا بر روی زبان انگلیسی نیز صرفا از همین مورد نشات می گیرد. این موسسه همگام با برگزاری کلاس‌های آموزشی پر بار و بهره مندی از استادانی با مدارک بین المللی و با سابقه کار مفید و تحصیلات دانشگاهی بالا که در حوزه کاری خود کارآمد و باتجربه هستند و همچنین با برخورداری از مشاوره های منظم آموزشی، مشکلات احتمالی ناشی از تغییر محیط زبان آموزی و عدم آشنایی با شیوه های نوین و بروز جهانی را مرتفع ساخته است. برای کسب اطلاعات با ما تماس بگیرید.


راه های ارتباطی با ما:
آدرس وب سایت: https://iran-europe.net/
شماره های تماس: 02149109000 ، دپارتمان بزرگسال داخلی 130 و 140، دپارتمان نوجوان داخلی 120 و 210 ، دپارتمان کودکان داخلی 190 و 200 ، مشاوره عمومی داخلی 180 و 220 و 130

آدرس ایمیل: info@iran-europe.net


بهترین موسسه زبان ، بهترین آموزشگاه زبان ، بهترین آموزشگاه زبان تهران ، بهترین موسسه زبان تهران ، بهترین آموزشگاه زبان غرب تهران ، بهترین موسسه زبان غرب تهران ، بهترین آموزشگاه زبان ایلتس ، بهترین موسسه زبا


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا