این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

بسته بندی در همین محل

میوه بسته بندی بسته بندی

میوه بسته بندی - ارزان ترین و با کیفیت ترین دستگاه وکیوم خانگی

در تهران مرکز, کریمخان | بسته بندی

شما می توانید با هزینه مناسب، مدت ها موادغذایی را با بسته بندی وکیوم شده تازه نگه دارید. گوشت، میوه، کالباس، سالاد، میوه، ماهی و ... را در نایلون مخصوص قرار داده و نایلون را در دستگاه وکیوم بگذارید. دستگاه با خارج کردن هوا از داخل نایلون و دوخت آن بسته بندی را انجام می دهد. به همین راحتی بسته بندی وکیوم انجام شد!
شرکت معتبر صنعتگران انواع دستگاه های وکیوم را که مناسب تمامی مشاغل کوچک و بزرگ است را با قیمت مقرون به صرفه عرضه می کند. تمامی دستگاه های بسته بندی شرکت صنعتگران با ضمانت یک ساله و با 10 سال خدمات پس از فروش عرضه می شود.
•دستگاه وکیوم تک کابین رومیزی
•دستگاه وکیوم تک کابین ایستاده در ابعاد ۴۰ و ۵۰ سانت
•دستگاه وکیوم دو کابین ۴۰ و ۶۰ سانت
•دستگاه وکیوم بالشتی (افقی)
•دستگاه وکیوم عمودی (ایستاده کیسه مواد)

همین حالا برای اطلاع از مشخصات فنی هر یک از انواع دستگاه های وکیوم به وب سایت شرکت صنعتگران سربزنید. همچنین می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید و اطلاعات لازم را از مشاوران با تجربه ما بگیرید.


دستگاه وکیوم خانگی ، کار با دستگاه وکیوم خانگی ، قیمت دستگاه وکیوم خانگی ، وکیوم دستی خانگی ، دستگاه وکیوم خانگی چیست ، دستگاه وکیوم خانگی دستی ، دستگاه وکیوم خانگی قیمت ، خرید اینترنتی دستگاه وکیوم خان

تهران / تهران مرکز / کریمخان     بسته بندی در استان تهران


مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا