این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

افکت گذاری فیلم کامپیوتر

افکت گذاری فیلم - 31 ساعت آموزش جامع NUKE از FXPHD

در استان تهران تهران مرکز, | آگهی های آموزش کامپیوتر


در این دوره آموزشی 31 ساعته از شرکت معتبر FXPHD به طور کامل با نرم افزار قدرتمند NUKE آشنا می شویم.


نرم افزار AFTER EFFECTS دو جنبه ی مهم یعنی MOTION GRAPHIC و COMPOSITING دارد ، در مورد اول کاملا بدون رقیب است اما در زمینه COMPOSITING نرم افزار قدرتمند NUKE بدون شک از AFTER EFFECTS بسیلر قدرتمندتر است.


نرم افزار نیوک (Nuke) یکی از بهترین نرم افزار های کامپوزیتینگ و افکت گذاری فیلم ها می باشد و یکی از نرم افزار های پرکاربرد در سینمایی حرفه ای است که نقطه عطف این نرم افزار در رندر بسیار حرفه ای آن و همچنین تلفیق عالی ویدیو ها به گونه ای کاملاً طبیعی و کلاسیک سینماییست تا با تلفیق جلوه های ویژه و فیلم اصلی صحنه های واقعی و دور از ذهن پدید آید.





بوسیله این نرم افزار می توانید Compositing ویدیوها و دیگر موارد این چنینی را مدیریت نمایید. نرم افزار Nuke امکاناتی مشابه After Effects در اختیار کاربران قرار می دهد و علاوه بر آن ابزارهایی برای کار با تصاویر HDR، تصیح رنگ ها و ... را داراست. در واقع این نرم افزار امکان ویرایش ویدیو را به خوبی فراهم می کند و امکاناتی در اختیار شما قرار می دهد که با استفاده از آن ها می توانید به صورت کاملأ حرفه ای اقدام به رندر کردن فیلم نموده و به نتیجه ای عالی دست یابید.




توضیحات مربوط به این دوره ی آموزشی :
این دوره در دو سطح یک و و عرضه شده است. در سطح یک با کلیات و مهمترین ویژگی های نرم افزار NUKE آشنا می شویم. این دوره جامع ترین دوره آموزش نرم افزار NUKE است در سطح اول و در طول 18 ساعت کار خود را از نقطه ی صفر آغاز می کنیم و کم کم با مهمترین ویژگی های این نرم افزار قدرتمند آشنا می شویم. در این سطح با ویژگی های مثل multi-channel, high dynamic range layering system, live action and CGI multipass compositing, color management, animation and transformations, color correction techniques, morphing, warping and effects آشنا نی شویم.



علاوه بر آنها با ویژگی های دیگری نیز مثل rotoscoping, paint, cleanup, keying and tracking به طور کامل آشنا خواهیم شد.
مهمتر از همه اینکه در این سطح با ویژگی های سه بعدی NUKE همانند متریال ها ، ورپردازی و rENDERmAN هم آشنا خواهیم شد.



حال که با مهمترین ویژگی های NUKE و محیط کاربری آن آشنا شده ایم نوبت به آن رسیده است تا در سطح دوم با ویژگی های پیچیده تری مثل ، with 3rd party data, accurate pan and tile systems for sky replacements, 3D roto, advanced keying and grain management آشنا شویم.


همچنین نگاهی به 3D tracking, lens distortion tools, rig removal and cleanup techniques, set extensions, and Coverage and Environmental Mapping خواهیم انداخت.


برای تبدیل شدن به یک حرفه ای تمام عیار در NUKE آماده شوید.



قیمت : 12800 تومان
زمان آموزش : 31 ساعت
تعداد : 4 دی وی دی
نرم افزار ها و پلاگین های استفاده شده : THE FOUNDARY NUKE
شرکت سازنده : FXPHD


nuke ، آموزش nuke ، آموزش نرم افزار nuke ، آموزش های fxphd


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا