این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آموزش اسکیت رشته های ورزشی

آموزش اسکیت - آموزش اسکیت

در استان تهران تهران مرکز, | آگهی های آموزش انواع رشته های ورزشی

آکادمی اسکیت خرم شاد

اسکیت پایه ، تکمیلی

در این سطح حرکات راه رفتن ، ترمز ، دور زدن و تکنیک های رو به عقب آموزش داده می شود . این مرحله ، پایه و شروع ورود به شاخه های تخصصی اسکیت اینلاین می باشد . بعد از این مرحله با اعمال نظر مربیان مجرب و در نظر گرفتن توانایی ها و علایق ، ورزشکاران به رشته مناسب هدایت می شوند .

اسکیت نمایشی

این رشته یکی از زیبا ترین رشته های اسکیت می باشد . در این رشته افراد به صورت انفرادی ، زوج و گروهی به اجرای حرکاتی نظیر jump ، spin و رقص پا می پردازند .

اسکیت سرعت

رشته اسکیت سرعت از پر طرفدارترین رشته های اسکیت اینلاین می باشد .مسابقات این رشته می تواند به صورت استارت های انفرادی یا گروهی آغاز شود .

اسکیت فری استایل

این رشته مهیج و سر گرم کننده ترکیبی از حرکات آزاد میان مانع ها می باشد که باعث حفظ تعادل بیشتر و بهتر روی اسکیت می شود .

اسکیت هاکی

این رشته از پر هیجان ترین رشته های اسکیت اینلاین می باشد . اسکیت بازی عالی به همراه قدرت مانور بالا از اولین فاکتور های حضور در این رشته ورزشی است .

پیست اسکیت سرپوشیده با کفپوش پارکت

در اختیار داشتن اسکیت در سایز های مختلف

آماده عقد قرارداد با مهد های کودک ، مدارس ، موسسات و ادارات

آکادمی اسکیت خرم شاد
همت غرب ، خیابان شاهین شمالی (شهید کبیری)، مجتمع ورزشی خرم شاد


اسکیت ، آموزش اسکیت ، خرید اسکیت ، فروش اسکیت ، زمین اسکیت ، مربی اسکیت ، خرم شاد ، خرمشاد ، مجتمع فرهنگی ورزشی خرم شاد ، مسابقات اسکیت ، اسکیت پایه ، اسکیت تکمیلی ، اسکیت نمایشی ، اسکیت سرعت ، اسکیت هاکی ، اسکیت فر


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا