این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

بلیت تئاتر سینما و تلویزیون

بلیت تئاتر - تخفیفِ ویژه و اجرای مخصوصِ خبرنگاران برای نمایش پرواز به تاریکی

در استان تهران تهران مرکز, | سینما و تلویزیون

تخفیفِ ویژه و اجرای مخصوصِ خبرنگاران برای نمایش "پرواز به تاریکی"
به کارگردانی افشین هاشمی در خانه نمایش آو

گروه نمایشِ "پرواز به تاریکی" که از روز یکشنبه 2 تیرماه 1392 تا 4 مرداد هرشب (به جز شنبه ها) در خانه نمایش آو میزبان تماشاگران می باشد و در 4 شب نخست (از 2 تیرماه تا 5 تیرماه) اجرای خود را با تخفیف ویژه به قیمت 80.000 ریال به روی صحنه خواهند آورد . قابل ذکر است بهای بلیت این نمایش 120.000 ریال می باشدگروه نمایشِ "پرواز به تاریکی" که از روز یکشنبه 2 تیرماه 1392 تا 4 مرداد هرشب (به جز شنبه ها) در خانه نمایش آو میزبان تماشاگران می باشد و در 4 شب نخست (از 2 تیرماه تا 5 تیرماه) اجرای خود را با تخفیف ویژه به قیمت 80.000 ریال به روی صحنه خواهند آورد . قابل ذکر است بهای بلیت این نمایش 120.000 ریال می باشد .

اجرای ویژه ی خبرنگاران و اصحاب رسانه ی این نمایش در روز دوشنبه 03/04/92 ساعت 19:30 می باشد و «آو» از 45 دقیقه پیش از شروعِ نمایشِ میزبانِ خبرنگاران خواهد بود. همچنین نشست خبریِ نمایشِ "پرواز به تاریکی" نوشته و کارِ افشین هاشمی پس از همان اجرا برگزار خواهد شد.
در این نمایش شبنم مقدّمی، میلاد رحیمی و افشین هاشمی بازی می کنند.

"خیالِ این نمایش، بینِ فروردینِ 1337 و آبانِ 38 می¬گذرد؛ در فاصله¬ی بینِ جداییِ شاه از ملکه ثریا و پیش از ازدواج با فرح..."

این نمایش هرشب ساعت 19:30 به مدت 70 دقیقه در خانه نمایش آو میزبان تماشاگران خود خواهد بود. علاقه مندان جهت رزرو بلیط می توانند با شماره های 88021646 و 09196474760 تماس حاصل نمایند و برای خرید بلیط به صورت آنلاین از طریق سایت وینا تیکت (www.vinaticket.ir) اقدام نمایند.

"پرواز به تاریکی" با همکاریِ رضا مرتضوی (موسیقی) ـ با آوازِ هادی فیض¬آبادی، اَران ابراهیمی (پس¬آرایی و ساختِ بساطِ صحنه)، احسان بیات¬فر، ماهان خورشیدی (گروه کارگردانی)، سامان خادم (طرّاح اعلان و برنوشت) و باران کوثری (طرّاحِ جامه ها) به صحنه می رود.
خانه ی نمایشِ آو: میدان فاطمی ، به سمت میدان گلها، خیابان جهانمهر ، شماره 26


وینا ، تئاتر ، خبرنگاران ، آوا ، بلیط بلیط تئاتر ، بلیت ، بلیت تئاتر ، سامانه فروش ، تخفیف وی‍ژه


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا