این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

لوازم گوناگون در همین محل

جلوگیری از سرطان لوازم گوناگون

جلوگیری از سرطان - دستگاه آب یوینزه قلیایی iWater

در تهران مرکز, مطهری | خرید و فروش لوازم گوناگون

سه دلیل برای اینکه شما نیاز به نوشیدن آب یونیزه قلیایی iWtare دارید
دلیل اول: بازگرداندن pH بدن، به حالت خنثی است ( میزان pH در حدود 7/4) . بدن با pH خنثی ، بدنی سالم است. اگر pH بدن کمتر از 8/6 باید، بدن اسیدی خواهد بود. در بدن اسیدی بیماری ها به راحتی توسعه پیدا می کنند. نوشیدن آی یونیزه قلیایی iWater می تواند pH بدن را در محدوده 8/6 تا 8/7 قرار دهد.
دلیل دوم: نوشیدن آب یونیزه قلیایی iWater که دارای خوشه های ریز مولکولی هستند، بدن را هیدارته می کند. میکروخوشه ای بودن مولکولهای آب، یعنی اینکه مولکولهای آب یونیزه قلیایی نسبت به آب معمولی ریزتر است. بدن ما می تواند به سرعت این مولکولها را جذب کرده و هیدارته شود. نوشیدن این آب به سم زدایی بدن در طی تعریق بدن و... کمک می کند.
دلیل سوم: دستگاه آب یونیزه قلیایی iWater، آبی تولید می کند که به میزان زیاد آنتی اکسیدان است. آنتی اکسیدان باعث خنثی سازی و حذف رادیکالهای آزاد می شود که دلیل ایجاد صدمه به سلولهای بدن هستند. آنتی اکسیدان باعث جلوگیری از عوارض ناشی از افزایش سن، سرطان، پوکی استخوان، خستگی مزمن و بیماریهای مختلف می شود.


آب قلیایی ، قلیایی ، یونیزه ، آب یونیزه ، دستگاه آب یونیزه قلیایی ، سیستم تصفیه و یونیزه


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا