این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

ماشین آلات در همین محل

عایق های حرارتی برودتی ماشین آلات

عایق های حرارتی برودتی - فروش پشم سنگ در گرگان

در گرگان, دماوند | ماشین آلات

شرکت ماهوت آسا مجموعه ای فعال در زمینه مشاوره طراحی تولید و اجرای انواع
پوشش های صنعتی و مسکونی در ابعاد و اندازه های مختلف و بنا به سفارشات مشتریان گرامی با کیفیت بالا و مطابق با استاندارد تحت نظارت واحد کنترل کیفیت
ارائه انواع عایق های حرارتی، برودتی و صوتی از جنس پشم سنگ در ایران
پشم سنگ که در زبان انگلیسی rockwool نامیده می شود, جزو خانواده عایق های حرارتی متشکل از الیاف معدنی است. ماده اولیه اصلی برای تولید این عایق ، سنگ بازالت، از گروه سنگهای آذرین است که بازمانده فعالیتهای آتشفشانی است و در کشور ما به وفور وجود دارد. بدلیل رگه ای بودن مواد اولیه آن محصول تولیدی آن ممکن است دارای خلوص یکنواخت نباشد. روش تولید پشم سنگ به این صورت است که ابتدا سنگ بازالت در درمای 1500 درجه سانیگراد ذوب می شود و به صورت سیلیکات مذاب در می آید و سپس مذاب بدست آمده تحت روشهای خاصی به الیافی به قطر حدود 6 میکرون تبدیل میشود که مجموعه این الیاف پشم سنگ را تشکیل می دهد. پشم سنگ را می توان با چگالیهای مختلف،ابعاد و اندازه های متفاوت و در شکلهای متنوع تولید نمود. دامنه محصولات پشم سنگ از پشم خام که بصورت تزریقی در محفظه های دیواره ای وارد می شود، تا به شکلهای لوله ای،تخته ای، لحافی و پتویی گسترده بوده و محصولات می توانند دارای پوشش خارجی و یا بدون آن عرضه شوند.پشم سنگ آسیبی به پوست نمی رساند و باعث سوزش آن نمی شود, همچنین با تمام مصالحی که در ساختمان و صنایع به کار می روند سازگار است و تماس آن با این مصالح مشکلی به وجود نمی آورد. اینعایق حرارتی و صوتی با تحمل دمای ۷۵۰+ درجه سانتیگراد و نیز تحمل برودتی آن ۳۰- درجه سانتیگراد است، پشم سنگ دارای ضریب انتقال حرارتی بسیارکم بوده و قدرت عایقی آن ۳۳ برابر دیوار بتنی و 22 برابر دیوار آجری است.

محصولات پشم سنگ به شرح ذیل تولید می شود:
1 - عایق پانل پشم سنگ یا عایق تخته ای
این نوع از عایق در دیوار و سقف ساختمان جهت عایقکاری حرارتی و صوتی کاربرد فراوان دارد. صنایع کوره سازی، تولید کانکس، ساندویچ پانل، تونل های مترو، استودیوهای صدا برداری، پالایشگاهها، پتروشیمی از مصرف کنندگان عمده این محصول می باشند. عایق پانل با ضخامت ها و دانسیته های مختلف قابل تولید است.
2 - عایق پتویی یک طرف تور سیمی یا ایزوبلانکت
این عایق عموما جهت عایق کاری ماشین آلات و تجهیزات کاربرد دارد. به جهت استفاده نکردن از هیچ نوع عامل پیوندی نظیر چسب، این عایق تا دمای بیشتر از 700 درجه سانتیگراد مقاومت دارد. صنایع نیروگاهی، پتروشیمی، پالایشگاه، بویلرها، کوره ها، لوله های با قطر بزرگ، توربین ها و سطوح منحنی شکل از جمله کاربردهای این عایق است. عایق توری دار بنا به درخواست مشتری با ضخامت و دانسیته های متفاوت تولید و عرضه می گردد.
3 - عایق رول لحافی با روکش فویل آلومینیوم مسلح
کاربرد این عایق در صنعت و ساختمان بسیار زیاد است. این عایق با ضخامت 5 سانتیمتر و دانسیته های 30 و 50 تولید می شود. عایق کاری سقف سوله، زیر شیروانی، سقف کاذب، کانال های هوا و سیستم های تهویه مطبوع از مهمترین مصرف کننده های این عایق می باشند.
4 - عایق پشم سنگ دور لوله یا ایزوپایپ
عایق پشم سنگ دورلوله برای عایق کاری لوله ها در تاسیسات صنعتی و مسکونی کاربرد دارد. این عایق در کارخانه با استاندارد لوله های رایج در بازار و با ضخامت های مورد نیاز خریدار تولید می شود. تاسیسات سرمایش و گرمایش و موتورخانه ها در ساختمان، صنایع پتروشیمی، نیروگاهی، پالایشگاه، بیمارستان ها و سایر واحدهای تاسیساتی از مصرف کنندگان اصلی این عایق به شمار می روند.
این شرکت با 16 سال سابقه درخشا ن در جزایر و بنادر و کشورهای حاشیه خلیج فارس و بهره مندی از مهندسین ، مشاوران ،طراحان و با پشتوانه نیروهای فنی و متخصص و ورزیده وبا بهره گیری از ابزار کنترل کیفیت و مراکز علمی وتحقیقاتی با استاندارد های ملی و بین المللی می پردازد و همواره از پیشتازان و ارائه دهنده طرحهای نوین آماده عقد قرارداد با کلیه سازمانهای دولتی وخصوصی، پیمانکاران وسوله سازان درسراسرایران می باشیم
خدمات فعالیت:
فروش واجرای انواع ساندویچ پانل دیواری –سقفی و سردخانه ای-ورق های گالوانیزه و انوع عایق های پشم شیشه و پشم سنگ
مجری ساخت وفروش انواع کانکس و سازه های پیش ساخته slf
مجری ساخت و نصبِ آ برو - فلاشینگ
« اجرای کامل پوشش سقفهای قوسی وشیبدار ،سوله وسازه های فضایی»

تعمیرو تعویض، آب بندی، کلیه سقفهای شیروانی و سوله و سازهای فضایی،

زیرسازی - جوشکاری- قوطی کشی- طراحی ومحاسبه ،

از جمله مواردی که از طریق تماس برای محصولات فوق ، آماده پاسخگویی می باشند ،
عبارت اند از :

1-اعلام قیمت انواع ساندویچ پانل دیواری ، سقفی و سردخانه ای
-2 دریافت اطلاعات بیشتر در مورد محصول
-3ارسال نمونه پانل و پیش فاکتور محصول
-4هماهنگی برای خرید محصول به صورت حضوری و غیر حضوری
-5 طراحی ابعاد دقیق و معرفی نصاب های آموزش دیده و با تجربه در اسرع وقت.
فروش ما پایان خدمات ما نیست
بلکه آغاز تعهد ماست.
. www.mammutgolestan.com
09124741273
01732146479


پشم سنگ در گرگان ، پشم سنگ در ساری ، فروش پشم سنگ در گرگان ، فروش پشم سنگ درساری ، قیمت پشم سنگ ، فروش پشم سنگ درساری ، فروش پشم سنگ درمازندران ، فروش پشم شیشه درگرگان ، فروش شیشه درگلستان


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا