این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

ساتراپ انجام پیمانکاری

ساتراپ - شرکت پارس ساتراپ PSCo

در استان فارس شیراز, | انجام پیمانکاری

شرکت پارس ساتراپ

عمران ، معماری ، شهرسازی

مشاوره ، طراحی ، نظارت ، اجراء

شرکت پارس ساتراپ معتقد است :
نام نیک ، از هر سرمایه ای برتر است ، ودر جهت نیل به این آرمان بزرگ ، ایمان ، صداقت ، امانتداری و تخصص را سر لوحه کار خویش قرارداده است و همواره امید آن دارد که با یاری خداوند بر اعتقاد خویش استوار بماند .

شرکت پارس ساتراپ تحت شماره 4983 سهامی خاص در مورخه5/2/1371 در اداره ثبت شرکتهای استان فارس به ثبت رسیده و در مدیریت برنامه و بودجه فارس داری رتبه معتبر میباشد .

مدیران شرکت از دانش آموخته گان دانشگاه های معتبر کشور میباشند که در به پایان رسانیدن چندین پروژه با کیفیت عالی نقش چشمگیری داشته اند .

این شرکت با پشتوانه تخصصی و تجربی مدیران و پرسنل خود در زمینه های متعدد مهندسی و با بهره مندی از دانش وسیع فنی و با استعانت از باری تعالی به مسئولیتهای مطالعاتی و اجرائی خود به نحو مطلوبی جامه عمل پوشانیده اند .

معیاری که برنامه ریزی شرکت بر آن منطبق میباشد ارائه خدمات فنی مهندسی ،با بهترین کیفیت و کمترین هزینه ممکن و با اتخاذ تدابیر مدیریتی دقیق و صحیح میباشد بطوریکه اعتبار بدست آمده در طول دو دهه فعالیت مرهون رعایت همین اصول میباشد .

امید است این شرکت بتواند راه متعالی فوق الذکر را در تمام زمینه های تعهدی برای همیشه ادامه دهد

گروه معماری سبز پارس PGAG

گروه مدیریت پارس PMG

گروه ویلا سازان پارس PVG

کلینیک تخصصی ساختمان پارس PBPC

شیراز – بلوار میرزای شیرازی – بلوار بهشت – مجتمع ارکیده – واحد2

تلفن دفتر مرکزی 6363066 -0711 & فاکس 6360849 -0711

Email : PARSSATRAP.CO@CHMAIL.IR & parssatrapco@gmail.com&

http://www.mashaghelfars.com/parssatrapco
http://parssatrapco.mihanblog.com
http://parssatrapco.blogfa.com
http://parssatrapco.persianblog.ir


شرکت پارس ساتراپ ، شیراز ، تهیه و توزیع محصولات ، مصالح نوین ساختمان ، خدمات تدارک و تجهیز ، پشتیبانی پروژه های ، انبوه سازی ، کلینیک تخصصی ساختمان پارس ، PBPC ، گروه ویلا سازان پا


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا