این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

مامبو کامپیوتر

مامبو - آموزشگاه جومفا-آموزش دوره های کارورزی و تخصصی برنامه نویسی و طراحی سایت(ساده و ارزان)

در استان تهران تهران مرکز, | آگهی های آموزش کامپیوتر

دوره های آموزشگاه جومفا:

جوملا: طراحی و راه اندازی وب سایت به صورت سریع و ساده

جوملا پیشرفته: راه اندازی وب سایت به صورت کاملاً تخصصی، پیش رفته و بررسی موارد امنیتی و افزونه های کاربردی

برنامه نویسی وب :برنامه نویسی و توسعه ی نرم افزارها و سیستم های تحت وب
php5,MySQL,Ajax,simple html & css

طراحی قالب: آموزش مباحث استایل و ساخت قالب
HTML5 & CSS3,HTML,Joomla template,Wordpress template

گرافیک وب: آموزش کار با نرم افزار فتوشاپ برای خلق جذابیت های گرافیکی در وب و اصول طراحی لوگو،بنر و PSD
Adobe PhotoShop & Illustrator

بهینه سازی سایت - SEO: بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو، افزایش سرعت سایت
Google, Yahoo, Bing

جوملا چیست؟
جوملا نام یک سیستم مدیریت محتوای(cms) متن باز (open source) بوده که به صورت تحت وب تولید شده است. زبان برنامه نویسی اصلی آن php و از پایگاه داده ی MySQL استفاده می کند.
از رقبای جوملا می توان وردپرس و دروپال را نام برد که با جوملا می توان انواع وب سایت ها و پرتال های شخصی و سازمانی را به سادگی هرچه تمام طراحی و پیاده سازی کرد.
نام جوملا برگرفته شده از واژه ای در زبان "سواحیلی" است که به معنای "همگی" می باشد.همان طور که از معنی واژه ی جوملا مشخص است، به زبان ساده می توان گفت که این سیستم مدیریت محتوای اینترنتی از کنار هم قرار گرفتن اجزای مختلف که به آن ها "افزونه" گفته می شود قدرت مدیریتی را برای شما به وجود می آورد. افزونه ها به پنج دسته ی کامپوننت ، ماژول، پلاگین، قالب و زبان تقسیم می شوند که شامل بیش از 7000 افزونه ی مختلف می باشند.
اولین نسخه ی جوملا در سال 2005 میلادی منتشر شد که درواقع نسخه ی به روز شده ی "مامبو" بود که ایرادات آن را برطرف نمود. از آن تاریخ تا به امروز ده ها نسخه ی دیگر از جوملا انتشار یافته است که آخرین آن نسخه ی 3.1.5 می باشد.

آموزشگاه جومفا:
آموزشگاه جومفا از سال 86 به عنوان اولین آموزشگاه دوره های طراحی وب و برنامه نویسی با همکاری گروه تخصصی جومفا فعالیت خود را آغاز نمود و دوره های خود را تا به امروز در شهرهای تهران، مشهد، اهواز، بیرجند، اصفهان، کرمان و تبریز برگزار کرده است.
دوره های تخصصی آموزشگاه جومفا به صورت خصوصی و نیمه خصوصی و توسط اساتید اجرایی و مجرب برگزار می شود و تا حد امکان مباحث آکادمیک حذف گردیده تا دانش پژوه با مباحث کاربردی و اجرایی بیشتر آشنا شده و آماده ی رقابت در بازار کار شود.
روش تدریس به صورت کارگاهی می باشد و تمامی سرفصل ها به دقت بررسی می شوند.پرسش ها به طور کامل پاسخ داده می شوند تا ابهامی برای شما دانش پژوهان گرامی وجود نداشته باشد.

دعوت به همکاری:
آموزشگاه جومفا طی قراردادهایی که با شرکت های برنامه نویسی و طراحی وب منعقد کرده است، از دانش پژوهانی که دوره ها را با موفقیت پشت سر بگذارند و موفق به اخذ مدرک آموزشگاه شوند، دعوت به همکاری می نماید.



آموزشگاه جومفا ، جوملا ، طراحی وب ، طراحی وب سایت ، php ، آموزش ، طراحی قالب ، آموزش فتوشاپ ، css ، html ، seo ، بهینه سازی سایت ، برنامه نویسی ، برنامه نویسی php ، joomla


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا