این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

اینترنت پر سرعت adsl خدمات اینترنت

اینترنت پر سرعت adsl - اعطای نمایندگی فروش اینترنت پر سرعت و ADSL

در استان تهران تهران مرکز, | خدمات اینترنت

شرکت ارتباطات و فناوری سیب سبز یکی از فعال ترین و بزرگترین عوامل فروش شرکت مبین نت، رایتل و اینترنت ADSL جهت تکمیل شبکه ی فروش خود در تهران و شهرستان های تحت پوشش با پورسانت و شرایط مناسب ، عامل فروش می پذیرد.
در این راستا از متقاضیان و علاقمندان دعوت می شود جهت تکمیل فرم ثبت نام با مراجعه به سایت شرکت سیب سبز، درخواست خود را ثبت کرده، و یا با شماره تلفن 88320340 – داخلی 126 تماس حاصل نمایند.
همچنین شرکت سیب سبز شرایطی را فراهم آورده است که همه افراد بتوانند با مشارکت در فروش اینترنت، درآمد قابل قبولی کسب نمایند.
این مشارکت نیاز به سرمایه گذاری ندارد و افراد علاقمند که توانایی مناسبی در بازاریابی و فروش دارند می توانند صرفا با جذب و معرفی مشترک جدید اینترنت، پورسانت دریافت نمایند.
برای سهولت و شفافیت در اجرای پروژه و جلب اعتماد همکاران، نرم افزاری برای این پروژه طراحی شده است که تمام مراحل؛ از ثبت نام و معرفی مشترک و همچنین محاسبه میزان پورسانت در این نرم افزار ثبت شده و همکار سیب سبز می تواند مراحل معرفی تا محاسبه پورسانت را به ازای هر مشترک معرفی شده دنبال نماید و هر لحظه که علاقمند بود می تواند مبلغ پورسانت خود را در سیستم مشاهده نماید.
در صورت علاقمندی، برای ثبت نام به آدرس زیر مراجعه نمایید.
Ref.sbsit.ir

و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن شرکت تماس حاصل نمایید.


اعطای عاملیت فروش ، اعطای نمایندگی ، دعوت به همکاری ، شرکت ارتباطات و فناوری سیب سبز


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا