این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

رشد موی سر زیبایی و بهداشت

رشد موی سر - 10% تخفیف خرید محصولات طلسم

در استان تهران تهران مرکز, | آگهی های خدمات زیبایی و بهداشتی

رویش مجدد مو
قطع سریع ریزش مو
دارای گواهی ثبت اختراع
صد در صد گیاهی و بدون عوارض جانبی
دارای پروانه ساخت از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
دارای گواهینامه تحقیق و توسعه از وزارت صنایع و معادن R & D
کسب مقام اول فن آفرینان در حال رشد، هشتمین جشنواره فن آفرینان برتر شیخ بهائی در اردیبهشت سال 1391

بسیاری از مردم بر این باورند که رویش مجدد موها و کنترل ریزش آن ها امری غیر ممکن است و متاسفانه مصرف محصولات گوناگون و غیر موثر با عوارض در مانی بالا موجب سلب اعتماد آنان گردیده است.

تونیک گیاهی تقویت و رویش موی طلسم، اختراع جدیدی است که حاصل سالها تجربه و تلاش متخصصین و دانشمندان ایرانی بوده که پس از بررسی و انجام تست های متعدد بالینی بر روی بیش از 2000 نفر افرادی که دچار عدم رویش موهای جدید (طاسی) و ریزش مو بودند، موفق به دریافت نتایج مثبت معجزه آسا و مفتخر به کسب گواهی ثبت اختراع گردیده است. این محصول با بهره گیری از جدیدترین و مؤثرترین فرآورده های گیاهی موجب رویش موهای از دست رفته گردیده و از انواع ریزش موهای مردانه و زنانه جلوگیری می نماید. از جمله مزیتهای استفاده از این محصول برای خانمها، علاوه بر جلوگیری از ریزش مو و تقویت رشد موی سر، ممانعت از رشد موهای زاید در ناحیه صورت و بدن می باشد. همچنین این محصول در رویش مجدد ابروها ثأثیر فوق العاده ای دارد.
این تونیک، منحصر به فردترین محصولی است که موفق به اخذ گواهی ثبت اختراع گردیده و با توجه به استقبال سایر کشور ها، خدمتی نوین در راستای سلامتی و زیبایی هم میهنان گرامی می باشد.




مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا