این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

قرص چاقی زیبایی و بهداشت

قرص چاقی - قرص چاقی و قویترین کپسول اشتها آور WAM

در استان تهران تهران مرکز, | آگهی های خدمات زیبایی و بهداشتی

بهترین قرص چاقی و قویترین کپسول اشتها آورWAM


***FEEL THE POWER OF HGH ***
*** قدرت HGH را احساس کنید ***

کپسول های چاقی WAM اشتهای شما را افزایش می دهند و باعث می شوند شما خیلی بیشتر از حد معمول غذا میل کنید و علاوه بر آن جذب مواد غذایی را نیز افزایش می دهند و باعث می شوند غذایی که شما میل می کنید بیشتر جذب بدنتان شوند .


قرص چاقی W.A.M حاوی HGH بوده می باشد( HGH تشکیل شده از انواع مختلفی از آمینو اسید است که باعث تبدیل پروتئین به ماهیچه می شوند ) به دلیل وجود HGH در این قرصهای چاقی پروتئین موجود در غذایی که شما میل می کنید در بدنتان تبدیل به ماهیچه می شود لذا به هیچ عنوان بازگشت ندارد


بهترین داروی چاقی با ضمانت


ایده ال برای افزایش وزن به صورت طبیعی

یکی از اثرات فوق العاده کپسول های چاقی W.A.M می توان به چاق شدن عمومی و یکنواخت در تمامی بدن اشاره کرد.تاکنون دیده اید بعضی از افراد استعداد زیادی برای چاقی دارند و بر عکس بعضی دیگر با وجود اینکه غذا بیشتری می خودند همچنان لاغر هستند . دلیلش این است که مقدار ترشح غددی که مربوط به چاقی می باشد در افراد مختلف متفاوت می باشد.

این قرص های چاقی با تحریک این غدد باعث می شوند که این غدد به طور طبیعی ترشح بیشتری داشته باشند و این امر باعث چاقی به صورت طبیعی و یکنواخت می شود لذا بعد از چاقی هیچگونه بازگشتی نخواهد داشت چرا که این چاقی به صورت طبیعی انجام شده است.

ولی آنچه مسلم است این قرص بسیار قوی و موثر است .کاملا بی ضرر و هیچگونه عارضه ای ندارد. این قرص ساخت کشور هند تحت لیسانس آمریکا است و بعد از چاقی هیچگونه بازگشتی ندارد.این قرص با تنظیم متابولیسم و سوخت و ساز بدن و با بالا بردن جذب مواد غذایی موجب چاقی عمومی و افزایش وزن می شود .


محتویات:

هر بسته قرص چاقی W.A.M حاوی 30 عدد کپسول چاقی می باشد و مصرف هر قوطی از این قرص ها برای یک دوره 30 روزه می باشد.

قیمت : 60000 تومان
شماره تلفن مشاوره رایگان و سفارش
09190403513


قرص‘چاقی‘اشتها آور



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا