این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

ویزای کار استرالیا خدمات مسافرتی

ویزای کار استرالیا - اخذ ویزای شینگن بدون انگشت نگاری ویزای کاری و توریستی استرالیا

در استان تهران تهران مرکز, | خدمات مسافرتی

سلام . ما میتوانیم ویزای شینگن را به صورت صد در صد قانونی و بدون انگشت نگاری برای شما دریافت نماییم.زمان اخذ ویزا از ابان 55 روز کاری میباشد و شما میتوانید استعلام ویزا از در سفارت کشور مورد نظر اخذ نمایید.
ظمنا دوستان عزیزی که تمایل به دریافت اقامت از طریق سرمایه گذاری در کشور سوئد را دارند به اطلاع میرسانم که در این پروسه هر فرد بالای 18 سال باید مبلغ 10500 یورو بعلاوه 50 میلیون تومان به بالا پول نقد رو داشته باشه تا برای خرید سهام یکی از شرکت های معتبر کشور سوئد اقدام کنه.ویزایی که در آغاز به این عزیزان تعلق میگیره ویزای 3 ماهه هست و بعد از آن تبدیل به 1 ساله میشه و بعد تبدیل به 2 ساله و در پایان شما میتوانید درخواست اقامت دائم نمایید.
ما همچنین در زمینه اخذ بلو کارت المان یا ویزای کاری المان نیز برای رشته های مهندسی و پزشکی اقدام میکنیم.بدین منوال که در مدت 4 ماه تا 5 ماه با توجه به رزومه و سی وی شما برای شما در کشور المان کار پیدا خواهیم کرد و شما به آلمان میروید.لازمه این کار دانستن زبان المانی برای پیشبرد اهداف شما در کشور المان میباشد.
ویزای کار استرالیا Un Skilled Worker جهت رشته های نیمه فنی برای اقایان و همچنین رشته های غیر فنی برای خانم ها.
ویزای کار آلمان جهت مدارک لیسانس به بالا با پبدا کردن کار (دانستن زبان آلمانی)
ویزای توریستی شینگن فوری با کمترین مدارک
ویزای سرمایه گذاری سوئد جهت اخذ اقامت سوئد
ویزای کانادا و ویزای امریکا و انگلیس


شینگن بدون اثر انگشت ، ویزای شینگن بدون انگشت نگاری ، اخذ ویزای شینگن ، اقامت سوئد ، ویزای کار المان ، ویزای کار استرالیا ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا