این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

یخچال بدون در تولید مواد غذایی

یخچال بدون در - استبلایزر ماست (استابلایزر انواع ماست)

در استان فارس شیراز, | تولید مواد غذایی

استبلایزر ماست
واحد تولیدی پارس خوشه پرداز اولین تولید کننده نشاسته اصلاح شده کاربردی در صنایع فالوده( نشاسته خشک مخصوص فالوده) و لبنیات ( ماست-بستنی-دوغ ) و نساجی ، کاغذ و کارتن و حفاری و مواد غذایی در ایران می باشد . استبلایزرهای ماست تولید شده توسط این شرکت با نام های تجاری درنشا9322 و درنشا 9020 ارائه می شود.
نشاسته اصلاح شده به عنوان پایدار کننده در فرایند تولید انواع ماست کاربرد دارد.
میزان استفاده از نشاسته اصلاح شده با توجه به نوع ماست ، میزان چربی شیر استفاده از سایر پایدار کننده ها و بافت نهایی مورد انتظار متغییر است.این مقدار معمولا بین 5/0 تا 5/1 درصد وزن شیر می باشد.
از نشاسته اصلاح شده می توان برای پایدار کردن و همچنین ایجاد احساس دهانی بهتر در انواع ماست استفاده کرد.
از مهمترین ویژگی ماست همزده ، گرانروی بافت آن است. زمانی که نشاسته اصلاح شده به ماست اضافه می شود ویسکوزیته ماست افزایش می یابد.
پس از عملیات هموژناسیون و پاستوریزاسیون نشاسته پخت داده می شود و به همراه استارتر اضافه می شود ، این مخلوط باید چندین ساعت در دمای c 43 باقی بماند. در طول این دوره PHبه حدود 4 افت می کند و به بافت نهایی اجازه گسترش پیدا کردن بعد از سرد شدن را می دهد. در اینجا ویسکوزیته ماست می تواند افزایش یابد. اگر این فرآیند بدون اضافه شدن نشاسته انجام گیرد ویسکوزیته توسط افزورن ماده جامد شیر و استفاده از شیر خشک بدون چربی افزایش می یابد ، با گذشت 3-2 هفته از ذخیره سازی در یخچال ، ماده جامد بالای شیر15% در ماست ، حالت هایی مثل دلمه شدن ظاهر می شود و ماست دچار آب کندن می شود. استفاده از نشاسته اصلاح شده ، این اجازه را می دهدکه ماست دارای سطح صاف ، ویسکوزیته بالا و حالتی stable داشته باشد.
برای دریافت اطلاعات بیشتر با تلفن های زیر تماس حاصل نمائید.
آدرس:شیراز. شهرک صنعتی بزرگ شیراز ، فاز 2 ، بلوار الکترونیک ، خ گسترش ، ک 408
تلفن: 7742881-0711 7742882-0711 7742883-0711
فکس:7742884-0711
parskp.com


استابلایزر ماست ، استبالیزر مخصوص ماست ، نشاسته مکمل ماست ، ماست هم زذه ، ماست ، ماست سنتی ، نشاسته اصلاح شده مکمل ماست ، نشاسته مادیفاید برای ماست ، انواع ماست ، فراورده لبنی ، استبلایزر فراورده البنی ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا