این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

کانون فارغ التحصیلان گرافیک کامپیوتری

کانون فارغ التحصیلان - روبوایران همیشه پیشتاز

در استان خراسان مشهد, | آگهی های خدمات گرافیک کامپیوتری

معرفی پایگاه :
کانون رباتیک تشکلی با حضور اساتید دانشگاه ، متخصصین ،نخبگان علمی ، فرهنگیان و دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های مهندسی ازجمله برق ، کامپیوتر و مکانیک و نیز همکاری جمعی از دبیران آموزش و پرورش همواره سعی خود را بر آن داشته تا با گسترش آموزش و پژوهش نقش خویش را در پیشرفتهای سریع علوم مختلف در کشور ایفا نمایید .
اهداف :
کانون رباتیک با هدف ترویج علم رباتیک شکل پذیرفته، رباتیک همراه با قابلیت های ایجاد خلاقیت و شکوفایی استعداد ، تلفیق کار عملی و تئوری ، هیجان بالا ،رقابت سازنده ، ریسک پذیری ، تنوع طلبی و ... می تواند جایگزینی مناسب برای رفع انحرافات اصلی جامعه از قبیل ابتذال و بی بند و باری ،روابط نامناسب ، اعتیاد به مواد مخدر و بازیهای رایانه ای ، بیکاری و ... باشد. و در این راستا کانون رباتیک جوان ایرانی با استفاده از کادری مجرب و توانمند توانسته گامی هر چند محدود در به ثمر رساندن این هدف در جامعه بر دارد.
فعالیت ها :
- برگزاری کلاس های آموزشی رباتیک درسراسر کشور با محوریت اختراع و نوآوری
- برگزاری مسابقات متعدد رباتیک در رشته های تعقیب خط، حل ماز، فوتبالیست، جنگجو، نوریاب،آتش نشان، امدادگر و ...
- برگزاری همایش ها و کنفرانس ها در کشور با ترویج شعار "ما می توانیم"
دعوت به همکاری:
بدین منظور در راستای اهداف کانون از تمامی دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های مهندسی برق، کامپیوتر، مکانیک و نیز فزهنگیان و مدرسین سازمان آموزش و پرورش که علاقمند به امر تدریس و اخذ نمایندگی و ترویج علم رباتیک می باشند دعوت به همکاری می گردد.
جهت کسب اطلاعات از روند جذب ،نام و نام خانوادگی و شهر محل سکونت خود را همراه با آدرس ایمیل به شماره 09154720791 (مهندس جوانمرد واحد جذب نمایندگی های رباتیک ربو ایران ) پیامک نمایید.
ایمیل: roboiran35@yahoo.com
سایت روبوایران: WWW.ROBO-IRAN.IR


رباتیک ، ربات ، شارژ ربات ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا