این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

تحصیل در آمریکا خدمات مسافرتی

تحصیل در آمریکا - ویزای تضمینی انگلستان

در استان تهران تهران مرکز, | خدمات مسافرتی



گروه دانشجویی "فرصت های طلایی" مجموعه ای از دانشجویان ایرانی در دانشگا های کشور آمریکا و انگلستان که در سال 2005 با تشکیل این شبکه در خدمت دانشجویان متقاضی تحصیل در این دو کشور می باشند. ما به شما کمک خواهیم کرد تا به اسان ترین راه ممکن وارد کشور مورد نظرتان شده و به تحصیل و زندگی در شرایط ایده آل خود بپردازید.
بدون هیچگونه پیش پرداخت ویزای تحصیلی انگلیس را دریافت کنید!
موسسه فرصت های طلایی بهترین خدمات را به هموطنانی که قصد تحصیل در انگلستان در مقاطع مختلف تحصیلی دارند در حد استانداردهای بین المللی ارائه می نماید. مشاوران و متخصصان ما با استفاده از آخرین و جدیدترین اطلاعات تحصیل در انگلستان شما را در کل پروسه تحصیل از ابتدا تا انتها یاری خواهند نمود.
گروه فرصت های طلایی با تعداد زیادی از کالج ها , دانشگاه ها , مدارس شبانه روزی , موسسات برگزار کننده دوره های آمادگی جهت ورود به دانشگاها , در سراسر انگلستان در ارتباط مستقیم بوده و فعایت ما در زمینه تحصیل در مقاطع مختلف در انگلستان می باشد. این گروه کلیه خدمات مشاوره , پذیرش و اعزام دانشجو را با بهترین کیفیت و کمترین قیمت به صورت تضمینی ارائه میدهد.
اول ویزای انگلیس را برای شما می گیریم سپس حق الزحمه را پرداخت نمایید.
این خدمات شامل دو بخش است:
1.بخش اصلی
- مشاوره و اخذ پذیرش تحصیلی در دوره عمومی زبان انگلیسی , دوره های کارشناسی , دوره های کارشناسی ارشد , دوره های دکترا , رشته پزشکی , دوره های پیش دانشگاهی , مدارس شبانه روزی در انگلستان , دوره های دانشگاهی آنلاین , دوره های آیلتس, دوره های تافل , بورسیه های تحصیلی در انگلستان
مشاوران ما کلیه خدمات مشاوره جهت اخذ ویزای دانشجوئی انگلستان , از جمله راهنمائی های قانونی در خصوص تکمیل فرم درخواست ویزا , اخذ نوبت تحویل مدارک به مراکز ویزا و سفارتخانه انگلستان و درخواست تقاضای ویزای دانشجوئی را با بالاترین کیفیت به شما ارائه خواهند نمود.

2.مواردی که بعد از ورود به انگلستان و در صورت درخواست شما انجام می پذیرد.

خدمات مسکن دانشجوئی
ما با همکاری تعداد قابل توجهی از آژانس های مسکن در انگلستان و ادراه رفاه دانشجوئی مراکز آموزشی و دانشگاهای مورد قرارداد توانسته ایم بهترین خدمات مسکونی را برای دانشجویان ایرانی در حال تحصیل در انگلستان فراهم آوریم. تلاش ما تهیه مسکن مناسب با توجه به شرایط خاص فردی دانشجو است.
- افتتاح حساب بانکی :
یکی از دیگر خدمات ما راهنمائی ومساعدت های لازم دانشجو جهت افتتاح حساب بانکی در انگلستان است.


- گواهینامه رانندگی :
مشاوران ما دانشجو را در زمینه ثبت نام و گرفتن نوبت جهت تست گواهینامه رانندگی در انگلستان یاری خواهند نمود.
- راهنمائی جهت استفاده از خدمات بهداشتی و درمانی در انگلستان :
کلیه اطلاعات لازم در زمینه نحوه استفاده از خدمات بهداشتی و درمانی و ثبت نام دانشجو در مطب پزشک محلی در چند روز اول ورود به انگلستان توسط همکاران ما انجام خواهد شد.

- راهنمائی جهت استفاده از خدمات تلفنی و اینترنتی در انگلستان :
در صورت تمایل دانشجو به استفاده از خدمات اینترنتی (در صورتی که خوابگاه دانشجوئی فاقد اینترنت باشد) کلیه راهنمائی های لازم جهت دریافت این سرویسها از شرکتهای ارائه کننده خدمات تلفنی و اینترنتی انجام خواهد شد.

- تمدید ویزای دانشجوئی:
از دیگر خدمات ما ارسال و پیگیری درخواست تمدید ویزای دانشجوئی است.

توجه بفرمایید دفتر مرکزی گروه فرصت های طلایی در آمریکا میباشد.





مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا