این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

ایده سازان خدمات ساختمانی

ایده سازان - اجرای پروژه های بزرگ با مرغوب ترین و ارزان ترین سقف کشسان اروپایی در ایران

در استان فارس شیراز, | آگهی های خدمات ساختمانی

اجرای هزار متر مربع سقف کشسان فقط با قیمتی برابر قیمت 560 متر مربع توسط شرکت ایده سازان پارس نماینده سابق باریسول فرانسه در ایران و تولیدکننده برتر امروز و فردای کشور تحقق پذیرفت.
این شرکت با بومی سازی سقف های کشسان (باریسول) عملاً مدتی پس از 18 فوریه سال 2013 میلادی تولید داخلی خود را با انواع شیت فرانسوی و اروپایی در منطقه ویژه اقتصادی شیراز آغاز و در سرتاسر کشور نصب و اجرا نموده است. علی رغم آغاز کار ما با معروفترین برند دنیا یعنی باریسول فرانسه سعی بر آن بوده است که بدون هر گونه تعصب از شیت هایی استفاده نماییم که علاوه بر زیبایی رنگ و بافت ظاهری آن از تست Aging (آزمایش فرسودگی) قابل قبولی برخوردار باشند و بتوانیم به مصرف کننده محصول، اطمینان دوام و مرغوبیت کالا در حد بهترین برندها و یا حتی بعضاً بالاتر از آن را بدهیم.
توجه فرمایید که این پیشنهاد قیمت را فقط و فقط میتوانید با تلفن همراه 09177156891 پیگیری نمایید.


سازه ، غشایی ، کششی ، کشسان ، چادر ، پارچه ، سقف ، کاذب ، باریسول ، نیومت ، اکستنزو ، ایده سازان پارس ، newmat ، barrisol ، extenzo


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا