این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

مونتاژ حرفه ای هنرهای‌زیبا

مونتاژ حرفه ای - آرمان برگزارکننده دوره های تخصصی عکاسی،تصویربرداری،تدوین

در استان تهران تهران مرکز, | آگهی های آموزش هنرهای زیبا

آرمان تو همین جاست!
دپارتمان هنرهای تصویری موسسه آموزش عالی آزاد آرمان

دپارتمان هنرهای تصویری موسسه آموزش عالی آزاد آرمان در حال حاضر با بهره مندی از کاملترین سرفصلهای رشته عکاسی و تصویربرداری فعالیت آموزشی خود را با ظرفیت 120 دانشجو فعال در این رشته ادامه می دهد .
فعالیت آموزشی دپارتمان هنرهای تصویری موسسه ، از نیمه دوم سال 1388 آغاز گردید و در حال حاضر این دپارتمان مفتخر است که پس از برنامه ریزی های چندین ساله، دوره هایی با کیفیت عالی و با نوآوری کم نظیر را در حوزه های عکاسی و تصویربرداری ارائه نماید.

این دپارتمان درحال حاضر با بهره مندی از کاملترین سرفصلهای دانشگاهی و با تکیه برتجارب اساتید و مدرسین دانشکده های برتر عکاسی و تصویربرداری، فعالیت آموزشی خود را در چهار دوره : عکاسی بلند مدت ، عکاسی کوتاه مدت ، دوره تصویر برداری ، دوره میکس و مونتاژ رایانه ای ادامه می دهد.
ماموریت بعدی این دپارتمان افزایش حوزههای آموزشی خود در زمینه آموزشهای تخصصی کاربردی ، در رشته های تصویربرداری حرفه ای ، مونتاژ فیلم و ساخت انیمشن می باشد.
امید است این دپارتمان با تلاش پرسنل ساعی خود بتواند به سرعت به اهداف آموزشی خود رسیده و باعث پیشرفت کشور در زمینه رشته های مرتبط گردد .
ضمنا خاطرنشان می گردد زمینه ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر با عنایت به قراردادهای منعقده با شرکا آموزشی خارج از کشور و امکان اخذ پذیرش و بهره مندی از بورس تحصیلی در رشته های زیر گروه مـعمـاری را دردانشگاههای بـین المللی آسیایی و اروپـایـی همـاننـددانـشگـاه مدیـتـرانه شرقی (EMU) پونا هند و ... فراهم گردیده است .

*لذت تحصیل را با آرمان تجربه کنید.*
www.Armancollege.ac.ir
88905164-6


عکاسی تخصصی ، آموزش تخصصی عکاسی ، آموزش تخصصی تصویربرداری ، آموزش تخصصی تدوین ، آموزش تخصصی میکس و مونتاژ ، آرمان


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا