این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

آموزش برنامه نویسی 0 تومان

آموزش برنامه نویسی

%0
  • کرمانشاه کرمانشاه
آموزش کامپیوتر در کرمانشاه 0 تومان

آموزش کامپیوتر در کرمانشاه

%0
  • کرمانشاه کرمانشاه

آموزش طراحی سایت در مجموعه طراحی سایت

آموزش طراحی سایت - طراحی سایت - آموزش طراحی سایت با وورد پرس

در استان تهران تهران مرکز, | آگهی های طراحی سایت

آموزش طراحی سایت با ووردپرس
سیستم مدیریت محتوای جوملا یکی از قدرتمندترین سیستم های مدیریت محتواست که در حال حاضر 3 درصد از کل سایتهایی که در دنیا راه اندازی میشوند بر پایه جوملا پیاده سازی میگردند.با وجود سیستم مدیریت محتوای قدرتمند جوملا به نظر میرسد طراحی یک سایت داینامیک از پایه دارای سختی ها و مشکلات خاص خود باشد که علاوه بر زمانبر بودن هزینه های زیادی را شامل میشود.
در حال حاضر حدود 10 هزار افزونه قابل نصب بر روی وورد پرس منتشر شده که به جرات میتوان گفت که تمام نیازهای یک طراح وب سایت را پوشش خواهد داد.

دوره آموزشی ووردپرس به صورت کاملا عملی توسط آموزشگاه ملی پایتخت برای کلیه عزیزانی که مایل به فراگیری جوملا هستند تدوین شده که از شما یک طراح حرفه ای وب سایت خواهد ساخت! با فراگیری این دوره میتوانید به عنوان یک طراح قدرتمند سایت وارد بازار کسب و کار شوید.

سایت آموزشی : www.iran-tamir.ir
شماره تماس جهت ثبت نام : 09191080287 و 02166954686


طراحی سایت ، سایت ، وبلاگ ، weblog ، site ، آموزش تخصصی ، سایت تعمیرات ، آموزشگاه ، علمی کاربردی ، طراح سایت ، استخدام ، ثبت نام ، کار در منزل ، آموزشگاه فنی ، دوره اموزشی


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا