این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

پرینتر و اسکنر در همین محل

پرینتر اپسون پرینتر و اسکنر

پرینتر اپسون - فروش پرینترهای حرفه ای اپسون و کانن

در تهران مرکز, بخارست | خرید و فروش و خدمات پرینتر و اسکنر

فتخار دارد که پیشرو در صنعت چاپ دیجیتال با استفاده از دستگاه ها و تکنولوژی روز دنیا است. در حال حاضر پرینترها و چاپگرهای حرفه ای این شرکت که قابل استفاده برای عکاسان حرفه ای و صنعتی ، شرکت ها و مراکز چاپ و تبلیغات ، و مراکز چاپ سی دی و دی وی دی (CD & DVD) است به شرح زیر در دو دسته معرفی می گردند. پرینترها ، لوازم جانبی قابل نصب جهت افزایش قابلیت ها و همچنین جوهرهای متنوع این چاپگرها عمدتا توسط این شرکت وارد می گردند و اطلاعات نصب و تنظیمات دستگاه و دانش مربوطه کاملا در اختیار این شرکت قرار دارد.

1) پرینترهای حرفه ای و فوق حرفه ای اپسون و کانن: این پرینترها یا چاپگرها گاهی تحت نام پرینترهای wide format یا large format نامیده می شوند که قابلیت چاپ در عرض های کمی بالاتر از عرض کاغذ A3 یعنی تا عرض 13 اینچ (33 سانتی متر)را دارا هستند. همچنین قابلیت چاپ بر روی کاغذ رول را نیز دارند. همچنین امکان چاپ بی نظیر بر روی انواع کاغذ و مقوا نظیر گلاسه ، براق ، مات ، پارچه مخصوص نقاشی (canvas) و کاغذهای هنری ظریف ، و چاپ بر روی انواع سی دی (CD) و دی وی دی (DVD) را دار هستند. در حال حاضر دو نوع پرینتر حرفه ای هشت رنگ موجود است که همراه با مخزن نصب شده بر روی آن ارایه می گردند که 95% در هزینه جوهر صرفه جویی می شود.
1-1 - پرینتر اپسون Epson Stylus R1900 که دارای 8 کارتریج شامل Glossy Optimizer است که زیبایی خاصی به چاپ می دهد. این پرینتر به خاطر هد منحصر به فرد خود قابلیت استفاده انواع جوهر نظیر جوهرهای دای (dye) ، پیگمنت ، یو وی و سابلمیشن را داراست. •دقت چاپ : با وضوح 5760×1440 . چاپگر R1900 اپسون با قابلیت چاپ عکس های حرفه ای و بادوام ، به دلیل قیمت مناسب ، مورد توجه بسیاری از عکاسان قرار گرفته است. این پرینتر قابلیت نصب مخزن ، قابلیت نصب سینی 12 تایی جهت چاپ سی دی را دارا می باشد.
قیمت با مخزن و جوهر و تنظیمات مربوطه 940000 تومان.
قیمت با مخزن و جوهر و یک سینی 12 تایی چاپ سی دی و یک سینی 24 تایی چاپ مینی سی دی همراه باتغییرات و تنظیمات مربوطه 1440000 تومان.

1-2 - پرینتر کانن Canon PIXMA Pro9000 Mark II: دارای 8 کارتریج بوده. دقت چاپ : با وضوح 2400×4800. این پرینتر قابلیت نصب مخزن ، قابلیت نصب سینی 12 تایی جهت چاپ سی دی را دارا می باشد.
قیمت با مخزن و جوهر و تنظیمات مربوطه 920000 تومان.
قیمت با مخزن و جوهر و یک سینی 12 تایی چاپ سی دی و یک سینی 24 تایی چاپ مینی سی دی همراه با تغییرات و تنظیمات مربوطه 1420000 تومان.

دو پرینتر فوق برای کارهای تبلیغاتی نظیر چاپ عکس ، بروشور و کاتالوگ نیز مناسب هستند.

2) پرینترهای کانن تا عرض A4: این پرینترها در رده های 47xx , 48xx جای می گیرند که در ابعاد چاپ A4 قابل استفاده بوده و امکان چاپ سی دی و دی وی دی (CD & DVD) را با سرعت 1 سی دی در هر دقیقه نیز دارا هستند که قابلیت نصب مخزن را داشته و سینی چاپ سی دی آنها تکی می باشد. این چاپگر به خاطر قیمت خیلی مناسب و فابلیت های ویژه ، بسیار مورد توجه قرار گرفته است و از نوع 5 رنگ می باشد.
قیمت با نصب مخزن و جوهر: 415000 تومان.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت ما www.sorentec.com دیدن بفرمایید و یا با شماره های 88554682 و09331073470و تماس بگیرید


چاپ سی دی ، چاپ کاتالوگ ، پرینتر A3 زن ، چاپگر حرفه ای ، مخزن جوهر ، تانک جوهر

تهران / تهران مرکز / بخارست     پرینتر و اسکنر در استان تهران

جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا