این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

ترولی سه طبقه لوازم صنعتی

ترولی سه طبقه - ترولی تی شوی، ترولی های سه طبقه نظافتی

در استان تهران تهران مرکز, | لوازم صنعتی

شرکت تولیدی بازرگانی پیشتاز ارائه دهنده محصولات نظافت صنعتی و مصنوعات اتیلن

یکی از محصولات ارائه شده در این شرکت ترولی های تی شوی و ترولی های سه طبقه نظافتی برای حمل تی و تی شوی به همراه جارو و سطل زباله و همچنین طبقات مخصوص برای نگهداری وسایل نظافتی مانند مواد شوینده و حوله های مخصوص گردگیری میباشد.

این محصول از بدنه بسیار مقاومی در برابر ضربه تولید شده است و با طراحی مناسبی که دارد میتواند ترولی تی شوی را به همراه ترولی حمل مواد و سطل زباله را در یک دستگاه برای نظافت ارائه نماید.

برای اطلاعات بیشتر از دیگر محصولات و ترولی های حمل و نظافتی و یا ماشین آلات نظافتی این شرکت میتوانید با دفتر فروش این شرکت تماس حاصل نمایید و یا برای مشاهده محصولات به نمایشگاه این شرکت مراجعه نمایید.

شرکت تولیدی بازرگانی پیشتاز نماینده رسمی کمپانی Karcher آلمان ، Pulitercno و Capitani ایتالیا و CBAmetek هنگ کنگ در ایران میباشد.

آدرس دفتر فروش : تهران ، خیابان فرصت شیرازی ، بعد ازتقاطع دکتر قریب ، پلاک 83 ، واحد 3 B
تلفن دفتر فروش : 02166572450 الی 52
موبایل : 09125092388
www.pishtazco.net

لینک مستقیم آگهی : www.pishtaztrolley.blogfa.com


ترولی ، ترولی تی ، تی زمین شوی ، ترولی تی شوی ، زمین شوی سطل دار ، ترولی سه طبقه ، ترولی شستشو ، ترولی نظافتی ، زمین شوی صنعتی ، تی ، تی چرخشی ، تی خشک کن ، تی شور ، تی زمین شور ، تی سطلی ، تی شو ، تی شور بزرگ ، تی شو


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا