شرایط و امکانات سرمایه گذاری در پروژه نیکان مروارید شهر

شرایط و امکانات سرمایه گذاری در پروژه نیکان مروارید شهر
پروژه نیکان یکی از معتبرترین و بزرگ‌ترین پروژه‌های مسکونی تجاری در حال ساخت ایران است که در منطقهٔ 22 تهران و در شهرک مروارید شهر در زمینی با مساحتی بالغ بر 19300 مترمربع واقع شده‌است و دارای شش بلوک با چهارده طبقه و هر یک از طبقات دارای دوازده واحد با میانگین صد مترمربع مساحت است. مسئولیت اجرای این پروژه را تعاونی مسکن ثمین یکی از زیرمجموعه‌های صنایع دفاع ایران بر عهده گرفته‌است
: 62

پروژه نیکان یکی از معتبرترین و بزرگ‌ترین پروژه‌های مسکونی تجاری در حال ساخت ایران است که در منطقهٔ 22 تهران و در شهرک مروارید شهر در زمینی با مساحتی بالغ بر 19300 مترمربع واقع شده‌است و دارای شش بلوک با چهارده طبقه و هر یک از طبقات دارای دوازده واحد با میانگین صد مترمربع مساحت است. مسئولیت اجرای این پروژه را تعاونی مسکن ثمین یکی از زیرمجموعه‌های صنایع دفاع ایران بر عهده گرفته‌است.

نزدیک بودن به دریاچه زیبای چیتگر، منطقهٔ ایران مال و شهربازی، دسترسی راحت به اتوبان همت، اتوبان آزادگان، اتوبان حکیم و اتوبان تهران کرج، فاصلهٔ زمانی بسیار کم تا متروی وردآورد، احداث در یک منطقه خوش آب‌وهوا از نقاط قوت بارز پروژه نیکان تعاونی ثمین محسوب می‌شود‌. این پروژه با توجه به قرارگیری در موقعیت مناسب، یکی از گزینه‌های بسیار مناسب برای سرمایه‌گذاری است و سود و بازدهی خوبی به همراه دارد‌. به‌طورکلی پروژه‌های مختلفی در شهرک مروارید شهر در حال ساخت هستند و این منطقه به زودی یکی از پیشرفته‌ترین مناطق تهران تبدیل خواهد شد.

در این مقاله قصد داریم اطلاعات بیشتری دربارهٔ شرایط و امکانات سرمایه‌گذاری در پروژه نیکان را در اختیار شما قرار دهیم.

پروژه نیکان مروارید شهر

پروژه نیکان مروارید شهر از چه امکاناتی برخوردار است؟‌

پروژه نیکان با توجه به این‌که یک پروژه مسکونی-تجاری محسوب می‌شود، امکانات تفریحی و رفاهی زیادی دارد. یکی از امکانات مهم پروژه نیکان چیتگر، این است که هر یک از واحدهای آن به‌صورت جداگانه دارای انباری و پارکینگ هستند و دیگر مستاجران یا مالکان واحدهای مسکونی تجاری، هیچ نگرانی‌ای از این بابت نخواهند داشت. جالب است بدانید که هر یک از مالکان می‌توانند، برای خرید پارکینگ نسبت به جمعیت ساکنان مجتمع و تعداد خودروهای موجود اقدام کنند.

هر یک از بلوک‌های این پروژه دارای شش لاین آسانسور باربر و آسانسور نفربر است. ساخت پارکینگ مخصوص مهمان‌ها، احداث سالن اختصاصی برای بازی کردن کودکان، ارائه اینترنت وای‌فای، برخورداری از شوتینگ زباله، طراحی و ساخت سالن‌های وررشی، طراحی و ساخت سالن اجتماعات برای برگزاری مراسم مختلف، مجهز بودن سالن‌های ورزشی و اجتماعات به سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی پیشرفته به دلیل افزایش رفاه ساکنان، ایجاد محوطه و فضای سبز زیبا و تفریحی برای استفاده ساکنان، برخورداری از سیستم امنیتی و حفاظتی پرقدرت برای حفظ امنیت و رفاه ساکنان، احداث یک کارواش بزرگ برای نظافت و شستشوی خورروهای متعلق به ساکنان ساختمان از دیگر امکانات رفاهی این پروژه به‌شمار می‌روند.

پروژه نیکان

چرا پروژه نیکان یک گزینهٔ مناسب برای سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود؟‌

با توجه به ویژگی‌ها و موقعیت جغرافیایی منحصربه‌فرد شهرک مروارید شهر تهران و همچنین امکانات رفاهی کاملی که در پروژه نیکان وجود دارد، این پروژه به‌عنوان یکی از مناسب‌ترین گزینه‌های سرمایه‌گذاری، توجهٔ سرمایه‌گذاران بسیار زیادی را به خود جلب کرده‌است‌. شهرک مروارید شهر روزبه‌روز در حال پیشرفت است و همین موضوع در افزایش قیمت واحدهای مسکونی تجاری پروژه نیکان چیتگر در آینده هم تأثیرگذار خواهد بود.

قیمت زمین در این منطقه بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تر از مناطق دیگر است و برای خرید و سرمایه‌گذاری بلند مدت یکی از گزینه‌های بسیار مناسب و ایده‌ال به‌شمار می‌رود. داشتن جواز ساخت و همچنین فعال بودن پروژه نیکان از دیگر دلایلی است که این پروژه را به یک گزینهٔ عالی سرمایه‌گذاری تبدیل می‌کند. به همهٔ کسانی که قصد سرمایه‌گذاری دارند، پیشنهاد می‌شود که برای خرید و مشارکت در پروژه نیکان اقدام کنند و سرمایهٔ خود را افزایش دهند. برای خرید باید به دفتر تعاونی ثمین مراجعه کنید و برای آگاهی از شرایط خرید و نحوهٔ انتقال پروژه، از مدیران این دفتر، راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید. شرایط پیش فروش در این پروژه به این صورت است که خریدار باید 45 درصد از هزینه‌های ساخت و همچنین هزینهٔ خرید زمین را به‌صورت نقدی و مابقی را به‌صورت اقساطی به تعاونی ثمین به‌عنوان مجری پروژه پرداخت کند.

پروژه نیکان تعاونی ثمین

آشنایی با رزومه و سابقهٔ تعاونی ثمین درزمینهٔ اجرای پروژه‌های مسکونی تجاری

شرکت تعاونی ثمین به‌عنوان یکی از شرکت‌های تعاونی مسکن معروف ایران، فعالیت رسمی خود را از ماه مهر سال 1370 آغاز کرد. این شرکت یکی از تعاونی‌های نمونه عضو اتحادیه رسا محسوب می‌شود و فعالیت خود را تحت نظر سازمان صنایع هوا و فضا در وزارت دفاع ادامه می‌دهد‌. این تعاونی تابه‌حال در پروژه‌های مختلف، به ویژه در منطقهٔ 22 تهران و مناطق شمال کشور، موفق به ساخت چهار هزار واحد مسکونی باکیفیت شده‌است که برخی از آن‌ها شامل موارد زیر است:

  • اجرای پروژه نیکان تعاونی ثمین در شهرک مروارید شهر؛
  • اجرای پروژه ساخت برج‌های پارسیان در منطقه شمال دریاچه چیتگر؛
  • اجرای پروژه ساخت واحدهای مسکونی در شهرک نفت اشرفی اصفهانی؛
  • اجرا و ساخت پروژه تجاری اداری آرتمیس؛
  • ساخت و راه‌اندازی بیشتر از 140 واحد ویلا در شهر تنکابن؛
  • ساخت و راه‌اندازی بیشتر از 3000 واحد مسکونی در شهرک نمونه در منطقهٔ 22.

برای آشنایی با پروژه‌های دیگر شرکت تعاونی مسکن ثمین می‌توانید به سایت تعاونی مسکن وزارت دفاع مراجعه کنید و اطلاعات خود را دربارهٔ پروژه‌های این شرکت تعاونی افزایش دهید. پروژه‌های اجرا شده توسط تعاونی ثمین ازجمله پروژهٔ برج نیکان چیتگر، امکانات فوق‌العاده باکیفیت و مفیدی را در اختیار ساکنان خود قرار داده‌اند. به‌طورکلی در پروژه‌های مسکن تحت نظر وزارت دفاع، از بهترین و درجه‌ یک‌ترین مصالح ساختمانی استفاده می‌شود.

زمان تحویل پروژه نیکان چه سالی پیش‌بینی شده‌است؟

در حال اجرای پروژه برج نیکان چیتگر در مرحلهٔ فنداسیون قرار گرفته‌است. پیش‌بینی می‌شود که شرکت تعاونی مسکن ثمین این پروژه را در نیمهٔ دوم سال 1403 به سرمایه‌گذاران تحویل دهد. همان‌طور که در بخش‌های قبلی مقاله نیز اشاره کردیم، مقرون‌به‌صرفه بودن قیمت واحدهای این پروژه با توجه به پایین بودن هزینهٔ تراکم زمین نسبت به پروژه‌های مسکونی تجاری دیگر، برخورداری از جواز و پیشرفت سریع مراحل ساخت‌وساز باعث شده‌است که بسیاری از سرمایه‌گذاران در بازار پرتلاطم مسکن، برای پیش‌خرید و سرمایه‌گذاری، پروژه نیکان را انتخاب کنند‌. به‌طورکلی رونق برج‌سازی در منطقهٔ چیتگر و شهرک مروارید شهر تهران و استفاده از زیرساخت‌های درست و اصولی، باعث شده‌است که بسیاری از سرمایه‌گذاران و برج‌سازان، توجهٔ ویژه‌ای به این منطقه از تهران داشته باشند.

جمع‌بندی

در این مقاله دربارهٔ شرایط و امکانات سرمایه‌گذاری در پروژه نیکان صحبت کردیم. اگر قصد دارید با پیش‌فروش واحدهای مسکونی این پروژه، سرمایه‌گذاری کنید، باید به دنبال یکی از مجموعه‌های معتبر و فعال از جمله گروه سرمایه گذاری مروارید و یا مسکن صدف باشید‌ و بعد از آگاهی از شرایط خرید، نحوهٔ پرداخت و آگاهی از زمان تحویل پروژه، برای خرید اقدام کنید.

رفتن به بالا