پادفک دانشگاه فدرال کازان

پادفک دانشگاه فدرال کازان
دانشگاه فدرال کازان یکی از معتبرترین و قدیمی‌ترین دانشگاه‌های روسیه است. افراد سرشناس و مشهوری مثل لنین و تولستوی از این دانشگاه فارغ‌التحصیل شده‌اند. در حال حاضر این مرکز آموزشی به‌عنوان یکی از مدرن‌ترین دانشگاه‌های روسیه مشغول به فعالیت است که با صنایع و سایر مراکز علمی دنیا همکاری نزدیکی دارد.
: 85

دانشگاه فدرال کازان یکی از معتبرترین و قدیمی‌ترین دانشگاه‌های روسیه است. افراد سرشناس و مشهوری مثل لنین و تولستوی از این دانشگاه فارغ‌التحصیل شده‌اند. در حال حاضر این مرکز آموزشی به‌عنوان یکی از مدرن‌ترین دانشگاه‌های روسیه مشغول به فعالیت است که با صنایع و سایر مراکز علمی دنیا همکاری نزدیکی دارد. جالب است بدانید کل دانشجویان این مرکز در 23822 نفر هستند و حدود 5 هزار نفر از آن‌ها علاقه‌مندان خارجی هستند که برای ادامه تحصیل در این دانشگاه ثبت‌نام کرده‌اند. باید به این نکته توجه داشته باشید که یکی از لازمه‌های تحصیل در این مؤسسه تسلط بر زبان روسی یا انگلیسی است.

ازآنجایی‌که بسیاری از افراد با این زبان آشنایی ندارند، مسئولان آموزشی دوره‌ای 1.5 ساله به نام پادفک را طراحی کرده‌اند تا این مشکل را برطرف کنند؛ به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این مقاله، اطلاعاتی در مورد پادفک روس دانش در اختیار شما قرار دهیم. اگر به این موضوع علاقه‌مند هستید، در ادامه با ما همراه باشید.

اطلاعاتی در مورد دوره پادفک دانشگاه فدرال کازان

اگر شما جزو آن دسته از دانشجویانی هستید که با زبان روسی آشنایی ندارید، قبل از ثبت‌نام در این دانشگاه باید به مدرسه مقدماتی KFU که به‌عنوان یکی از واحدهای آموزشی این مؤسسه فعالیت می‌کند، مراجعه کنید. شما می‌توانید در طول یک سال آموزشی (10 ماه) در این واحد، مدرک زبان سطح TORFL یا CEFR B1 را دریافت کنید. در این مدت می‌توانید با محیط دانشگاه بیشتر آشنا شوید و خود را برای ورود به برنامه اصلی آموزشی آماده کنید. جالب است بدانید از ابتدای تدوین این برنامه آموزشی تا به امروز بیش از 1000 نفر در آن شرکت کرده‌اند. اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد ثبت‌ نام پادفک روسیه را دارید، به شما توصیه می‌کنیم در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات جامعی در اختیار شما قرار دهیم.

چگونگی پذیرش در پادفک

برای دریافت پادفک کازان در تهران ابتدا باید پیش‌پرداخت شهریه مشخص شده از سوی دانشگاه فدرال کازان را پرداخت کنید تا ویزای دانشجویی برای شما صادر شود. توجه داشته باشید که برای انجام سریع‌تر امور باید درخواست آنلاین خود به همراه مدارک خواسته شده را برای دانشگاه ارسال کنید. در غیر این صورت ممکن است مشکلاتی در روند انجام کار ایجاد شود.

مدارک موردنیاز برای ثبت‌نام

برای ثبت‌ نام پادفک روسیه در دانشگاه فدرال کازان باید مدارک موردنیاز برای پذیرش را آماده کرده و در قالب فایل پی‌دی‌اف برای مؤسسه ارسال کنید. لیست مدارک موردنیاز به شرح زیر است:

  • سوابق رسمی آکادمیک

  • تهیه مدرک معادل‌سازی شده

  • ارائه گواهی در خصوص صلاحیت علمی و پژوهشی (موردنیاز دانشجویان مقطع دکترا)

  • توصیه‌نامه

  • کارت پزشکی

انواع دوره‌ پادفک دانشگاه فدرال کازان روسیه

به‌طورکلی این دوره‌ها به 4 روش مختلف برگزار می‌شوند. اگر قصد ثبت نام در پادفک کازان در تهران را دارید، قبل از انجام هر کاری به شما توصیه می‌کنیم این بخش را بادقت مطالعه کنید. برای تحصیل به زبان انگلیسی در کشور روسیه باید در دوره پادفک به زبان انگلیسی شرکت کنید. نحوه برگزاری این دوره‌ها مشابه زبان روسی است.

دوره یک و نیم ساله مقطع کارشناسی

یکی از برنامه‌های آموزشی طراحی شده که شما می‌توانید به کارشناس پادفک روس دانش مراجعه و برای انجام کارهای اداری اقدام کنید، AO است. این دوره به منظور افزایش تسلط شما به زبان روسی و آمادگی برای ورود به رشته اصلی طراحی شده است. در طول دوره آموزشی شما باید یک‌زبان خارجی، سه درس اصلی و دو درس اضافی را پاس کنید. این برنامه آموزشی مناسب کسانی است که قصد تحصیل در یکی از رشته‌های تخصصی دانشگاه کازان روسیه را دارند.

دوره پادفک یک ساله مقطع کارشناسی

اگر قصد ثبت‌نام در پادفک فدرال کازان در ایران را دارید این دوره می‌تواند برای شما مناسب باشد. برنامه آموزشی طراحی شده به شکلی است که متقاضی در دوره‌ای یک‌ساله، آمادگی لازم برای حضور در رشته موردعلاقه خود را به دست آورد. برای تسلط هرچه بیشتر، سه درس دیگر با همین زبان به دانشجویان آموزش داده می‌شود. شهریه شرکت در این دوره 115200 روبل است و متقاضیان می‌توانند از 15 نوامبر تا 30 جون درخواست خود را برای شرکت در دوره گفته‌شده ثبت کنند.

دوره یک و نیم ساله کارشناسی ارشد

این دوره یک و نیم ساله که برای علاقه‌مندان به تحصیل در مقطع کارشناسی در نظر گرفته‌شده، شامل آموزش زبان روسی، سه درس اصلی و یک درس تخصصی است. پس از گذراندن این دوره، متقاضی می‌تواند در رشته موردعلاقه خود ثبت‌نام کرده و در کلاس‌ها حضور پیدا کند. اگر قصد ثبت‌نام پادفک فدرال کازان در ایران را دارید، بهتر است موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • شهریه دوره 57600 روبل

  • پذیرش در خواست متقاضیان تا 30 جون

  • آغاز کلاس‌ها از اول فوریه

توجه داشته باشید برای تحصیل به زبان انگلیسی در دانشگاه فدرال کازان باید در دوره پادفک به زبان انگلیسی ثبت‌نام کرده و مدرک معتبر از واحد مربوطه را دریافت کنید. در غیر این صورت نمی‌توانید در رشته موردعلاقه خود ثبت‌نام کنید.

دوره پادفک یک‌ساله مقطع کارشناسی ارشد

این دوره به‌منظور آماده‌سازی متقاضیانی که قصد ثبت‌نام در دوره کارشناسی دانشگاه فدرال کازان روسیه را دارند، طراحی شده است. افراد با شرکت در این دوره علاوه بر یادگیری زبان روسی، دروس اصلی رشته تحصیلی خود به زبان روسی را نیز فرامی‌گیرند. شهریه شرکت در این پادفک 115200 روبل بوده و درخواست دانشجویان از اول جولای هر سال میلادی پذیرفته می‌شود.

دوره یک‌ساله مقطع دکترا

اگر قصد دریافت مدرک دکترا از کشور روسیه را دارید، شرکت در دوره پادفک ضروری است تا آمادگی لازم برای حضور در کلاس‌های اصلی را به دست آورید. شما با حضور در این برنامه آموزشی یک‌ساله علاوه بر زبان روسی، سه درس اصلی و دو درس اضافی را پاس می‌کنید که به شما کمک می‌کند آمادگی لازم برای نوشتن متون علمی به زبان روسی را به دست آورید. میزان شهریه برای این دوره یک ساله 115200 روبل است و متقاضیان می‌توانند درخواست‌های خود را از 15 نوامبر تا 30 جون برای مسئول مربوطه ارسال کنند.

جمع‌بندی

اگر قصد تحصیل در دانشگاه فدرال کازان روسیه را دارید، شرکت در دوره پادفک اجباری است؛ زیرا کلیه دروس در دانشگاه گفته‌شده به زبان روسی و انگلیسی تدریس می‌شوند. به همین دلیل در این مقاله، اطلاعاتی در مورد مدارک موردنیاز، نحوه پذیرش و انواع دوره‌ برگزار شده در مؤسسه کازان را با شما به اشتراک گذاشتیم.

رفتن به بالا