این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه با تخفیف های بهتر

1
آگهی رایگان تماس بگیرید

30% تخقیف آگهی رایگان

%30
  • تهران تهران مرکز

آگهی های مرتبط با تخفیف های بهتر

کارت هوشمند صبا تماس بگیرید

10% تخقیف کارت هوشمند صبا

%10
  • تهران تهران غرب
1
آگهی رایگان تماس بگیرید

30% تخقیف آگهی رایگان

%30
  • تهران تهران مرکز

جدیدترین حراجی ها مواد شیمیایی

5% تخفیف پاک کننده سطوح بهداشتی ایدونا J 3000 مقدار 5000 گرم

در استان تهران تهران جنوب, | مواد شیمیایی

پاک کننده کنسانتره صنعتی چند منظوره بهداشتی برای فرش، موکت، مبلمان، و لکه بری کلیه سطوح٬ از هر یک لیتر آن میتوان حداقل 6  لیتر و حداکثر 500 لیتر پاک کننده قابل استقاده در سطوح مختلف بدست آورد و این موجب کاهش  قیمت آن در مقایسه با سایرپاک کننده ها می شود. پاک کننده فرش و شوینده چند منظوره و لکه بر سبک و موثر، که با خیال راحت بر روی کلیه سطوح قابل شستشو مورد استفاده قرار میگیرد. مخصوص شستشوی روزانه، شستشوی فرش، منسوجات، دیوار، شیشه، کف، و همچنین لکه بر. قابل استفاده برای شستشوی ادارات، حمام، سرویس بهداشتی، دیوار، کف و مبلمان و اثاثیه.  این محصول به طور خاص برای رفع نیاز امروزی خانه داران تولید شده است.J-3000 یک لکه بر بسیار موثر است. همه کاره است و به دلیل در بر داشتن کاربرد متعدد بسیار اقتصادی نیز هست. دارای ساختار شیمیایی کاملا متفاوت؛ دارای ترکیبات لکه زدا بوده و یک هم افزایی به تمام معناست. موثر برای لکه های ناشی از ریختن قهوه، چای، روغن، جوهر، نیکوتین و تمام مواد غذایی خام و پخته؛ به ویژه برای اثاثیه پارچه ای و محصولات منسوجاتی مشابه ساخته شده است. بدون بر جای گذاشتن اثر و لک روی سطح یا منسوجات بوده وبه رنگ و طرح آنها آسیب نمی­زند. از پس دادن چرک و کثیفی ها نیز جلوگیری میکند.
نحوه استفاده: به میزان مورد استفاده رقیق کرده روی سطح مورد نظر اسپری کنید سپس با برس یا اسفنج بر روی سطح بکشید و با 
دستمال تمیز پاک کنید.
 میزان ترکیب با آب:
نظافت روزانه با اسپری یک به 250 الی 500 ؛ پنجره و آیینه ها یک به 250 الی 500؛ سطوح رنگ شده یک به 33 ؛کفپوش و روکش و لاستیک یک به 33 ؛ نظافت اصلی یک به 25 الی 30 ؛ فرش و موکت یک به 25 الی 30 ؛ آلومینیوم و فلزات سبک یک به 20 ؛ استیل و گالوانیزه یک به 20 الی 10 ؛ روغن دستگاهها یک به 10 ؛ جوهر و مرکب خودکار یک به 10 ؛ نظافت اساسی (خانه تکانی) یک به 5 الی 10 ؛ اجاق و سطوح آشپزخانه یک به 5.
آگهی دهنده خدمات و محصولات خود را با 5% تخفیف ارائه می دهد.


ایدونا ، محصولات ، پاک کننده ، شوینده ، چند منظوره ، کنسانتره صنعتی ، کنسانتره ، جی 3000 ، J 3000 ، پاک کننده فرش


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا