این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

بیمه جدیدترین حراجی ها

جدیدترین حراجی ها بیمه

5% تخفیف بیمه باربری سامان

در مشهد, زیبا شهر | آگهی های خدمات بیمه

بیمه نامه حمل و نقل بین المللی - صادرات و واردات
این نوع بیمه نامه شامل انواع محموله های صادراتی، وارداتی، و ترانزیتی می شوند. درحمل بین المللی بیمه نامه بر اساس شرایط استاندارد انستیتوی بیمه گران لندن صادر می شود و مورد تأیید بیمه گران و مراجع حقوقی اکثر کشور ها است.
شرکت بیمه سامان بیمه نامه حمل و نقل بین المللی را با هر یک از شرایط A و B و C صادر می نماید که این شرایط در سطح جهان با همین عناوین مشهورند که تفاوت این شرایط در پوشش خطراتی است که هرکدام از آنها دارند. به طور مثال کاملترین بیمه نامه ای که در این زمینه ارائه می شود، بیمه نامه با شرایط کلوز A است.

- شرکت بیمه سامان بیمه نامه باربری با شرایط خسارت کلی یا تلف شدن کامل کالا (Total Loss) را هم ارائه
می نماید که این بیمه نامه با حداقل حق بیمه صادر می شود و با داشتن آن صرفاً در صورت از بین رفتن کل کالا در یک مرحله در اثر آتش سوزی یا غرق شدن کل محموله، خسارت قابل پرداخت خواهد بود.
- شرکت بیمه سامان آمادگی دارد محموله های بیمه گذاران را در شرایط خاص در قبال خطرات ناشی از آشوب و جنگ نیز تحت پوشش قرار دهد!


آگهی دهنده خدمات و محصولات خود را با 5% تخفیف ارائه می دهد.


بیمه باربری مشهد ، بیمه سامان مشهد

خراسان / مشهد / زیبا شهر     بیمه در استان خراسان


مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا