این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

مواد شیمیایی در همین محل

جدیدترین آگهی مواد شیمیایی

2
کتراک تماس بگیرید

کتراک

%0
  • تهران شمال
1
کتراک ماده تخریب سنگ بتن ساروج بدون انفجار 800,000 تومان
ماده تخریب کتراک خارجی ۱۰ و ۲۰ کیلویی 450,000 تومان
1
چربی بر و جرم بر ( همه کاره ) نانو تایسون تماس بگیرید
چسب بتن آب بند(عایق رطوبتی) رستاک تماس بگیرید
اسید دیسکلر - دی اسکلر - اسید کلریدریک تماس بگیرید

بنتون کت ژل چین

در تهران شرق, نارمک | مواد شیمیایی

بنتون کت ژل چین | بنتونیت چینی
نام محصول : بنتون کت ژل چین

عنوان انگلیسی : Benton Coat Gel China
نام های دیگر : بنتونیت ، پینت رئولوژیکال ادیتیو
تولید کننده : چین
فرم شیمیایی : پودر
واحد اندازه گیری : کیلوگرم
نوع بسته بندی : کیسه 25 کیلوگرم

بنتون کت ژل چین با نام شیمیایی بنتونیت ، پودری سفید رنگ ، با بوی ملایم ، غیر قابل اشتعال ، کاهش دهنده ویسکوزیته ، افزایش دهنده غلظت و پایدار کننده ترکیب امولسیون است.



بنتون کت ژل چین چیست ؟
این ماده یک فیلوسیلیکات آلومینیوم دار معدنی از خانواده رس ها یا شبه رس ها است که از کانی های متورم شونده تشکیل شده ، به بیان دیگر یک مشتق آلی از کانی بنتونیت می باشد که به صورت طبیعی حاوی 85 تا 90 درصد مونتموریلونیت و به مقدار بسیار ناچیزی بیدلیت می باشد.



کاربرد بنتون کت ژل چین ؟
از این ماده با توجه به خواص و ویژگی های ذاتی که دارا می باشد در بخش های مختلف صنعت برای مثال برای جلوگیری از رسوب پیگمنت ها و فیلرها در در تولید رنگ های ضد خوردگی ، رنگ های داخلی و خارجی ساختمان ، رنگ های اتومبیلی ، رنگ های ترافیکی ، در رنگ های پایه حلال داخلی و رنگ های پایه حلال خارجی ، به عنوان روان کننده در حوزه نفت و استخراج ، در صنایع روغن ، نفت و معدن ، در تولید چسب ، جوهرهای چاپ ، وکس ، در محصولات پایه حلال پاک کننده و بهداشتی استفاده می شود.



بنتونیت همچنین جهت پایداری بخشیدن به ساختار مایعات در دماهای بالا ، در پایدار کننده های ترکیب امولسیون ، به عنوان افزودنی در مخلوط لجن ها یا خاک های محل حفاری چاه های نفت ، در راستای ایجاد و حفظ خواص تیکسوتروپی در پوشش های کلاف های فلزی ، پوشش های غوطه وری ، پوشش های صنعتی ، پوشش های کویل ، پوشش های قیری ، در تولید خمیرهای درزگیر و به عنوان غلظت دهنده پایه برای سیستم های پایه حلال مورد استفاده قرار می گیرد.



شرایط استفاده و نگهداری بنتون کت ژل چین ؟
با وجود این که این ماده اثرات مخرب زیادی بروی محیط زیست ندارد اما غبار آن برای سیستم تنفسی ، پوست و چشم خطر آفرین است لذا بهتر است به هنگام استفاده و تماس طولانی مدت با آن از ماسک ، عینک ، دستکش و لباس کار ایمنی مناسب استفاده نمایید.



تماس مستقیم با واحد فروش : 02177900733


مراجعه حضوری به دفتر شرکت و ثبت سفارش : تهران ، نارمک ، نرسیده به میدان هفت حوض ، کوچه قاسم زاده ( جویبار غربی ) ، پلاک ۹ ، واحد ۴




بنتون کت ژل چین



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا