ویژه
3

شوینده ی ظروف مسی (جایگزین تینرکشی) cooper cleaner

در ، اصفهان, خواجو | مواد شیمیایی

vahid beheshti, [۲۳.۰۱.۲۴ ۱۷:۰۷]
به نام خالق توانا
گروه تولیدی نانو تایسون موفق به تولید محصولی فوق العاده جایگزین تینر و مرحله تینرکشی در صنعت مس شده است، در زیر مختصری از خواص بینظیر این محصول دانشبنیان را به نظرتان میرسانم :
- مقرون به صرفه بودن محصول :
محصول تینر باتوجه به حوضچه های آزمایش شده بصورت غرقابی حدوداً لیتری 40 هزار تومان هزینه را برای مجموعه تولیدی ایجاد می کند که چون دایماً در حال تبخیر می باشد نهایتا بعد از گذشت چند روز مجددا مجبور به استفاده مجدد از تینر خواهیم بود، بر خلاف تینر، محصول نانوی تایسون با مقادیر مختلفی آب ترکیب می شود (تست شده یک به چهل تا یک به هشتاد) و تا چندین دست محصول را می توان با آن شست و از چربی عاری کرد.
- غیر اشتعال زایی محصول :
باتوجه به اینکه تینر یکی از اشتعال زا ترین مواد اطراف ما می باشد، می تواند خطرات جدی و جبران ناپذیری را بوجود بیاورد. طی تحقیقات انجام شده توسط تیم تحقیقاتی تایسون ، متوجه شدیم متاسفانه کارگاه ها و مراکز صنعتی زیادی در صنعت مس بدلیل وجود تینر آتش گرفته و نفراتی نیز جان خود را از دست داده اند، محصول نانوی تایسون به هیچ عنوان قدرت اشتعال زایی نداشته و با خیال راحت می توان از آن استفاده کرد.
- سالم برای سلامت دست و ریه :
تینر یک محلول بر پایه مشتقات نفتی می باشد و به هیچ عنوان با سلامت بدن انسان سازگاری نداشته و ندارد. محصول نانوی تایسون بر پایه آب بنا شده و از ذرات نانو و محلول نانو در آن استفاده شده است و بدون آسیب به ریه و دست متخصصین می تواند بهترین کارایی را برای آنها بوجود بیاورد.
- زیست سازگاری محصول :
مشتقّات نَفتی به هیچ عنوان سازگار با محیط زیست نبوده و همیشه به عنوان یک مخرّب در زندگی افراد کاربرد داشته اند،pH محصول نانوی شرکت تایسون بدلیل ترکیب با مقادیر بالایی آب کاملاً خنثی شده و به محیط زیست آسیب وارد نمیکند و میتوان از آن بعنان یک محصول بایو و زیست سازگار محیط نام برد.
- آسبب جدی پس از استفاده به ظروف وارد نمیکند:
همانطور که متخصصان صنعت مس و ظروف مسی از آن آگاه هستند پس از اصطلاحاً تینرکشی محصولات مسی نهایتا 24 ساعت برای پاشیدن پلی استر زمان هست که اگر این اتفاق نیفتد سطح ظروف قرمز میشود، ولی وقتی که از محصول نانوی تایسون برای شستشو و از بین بردن چربی ها استفاده کنید ، ظروف قرمز نمی شود.
- استفاده از نانو ذرات در محصول :
در تینرکشی محصولات مسی اگر آثاری از انگشت بر روی ظروف بماند و از بین نرود پس از پلی استر اثر انگشت سیاه شده و کار را دوچندان میکند، در صورتی که استفاده از محصول نانوی تایسون که دارای ریز ذرات نانو دی اکسید تیتانیوم می باشد باعث می شود پس از شستشو سطح ظروف مس اشباع شده و اثری از انگشت روی ظروف نماند.

محصول شستشوی نانوی مس گروه تولیدی تایسون در سه سایز 5 ، 10 و 20 کیلویی آماده عرضه به صنعتگران گرامی می باشد.


جایگزین تینرکشی، نانوواش، شوینده مس، cooper cleaner

  • گروه تولیدی تایسون
  • همه آگهی های وحید بهشتی
  • 220,000 تومان
  • خ فروغی . مابین کوچه 31 و 33 . طبقه اول . پلاک 391
  • 1403/02/05

جستجوی عبارات مرتبط
ارسال یپغام به آگهی دهنده
Guest
جواب شما از طریق این ایمیل ارسال می شود. پس آدرس ایمیل خود را با دقت وارد نمائید درمورد آگهی شوینده ی ظروف مسی (جایگزین تینرکشی) cooper cleaner

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .

مواد شیمیایی در همین محل

جدیدترین آگهی مواد شیمیایی

گازوییل تماس بگیرید

گازوییل

%0
  • تهران حومه
قیمت گازوئیل صادراتی روسیه تماس بگیرید

قیمت گازوئیل صادراتی روسیه

%0
  • اصفهان
فروش ویژه مایعات بهرنگ تماس بگیرید

فروش ویژه مایعات بهرنگ

%0
  • تهران جنوب
1
چربی بر و جرم بر ( همه کاره ) نانو تایسون تماس بگیرید
1
فروش ژئوممبران تماس بگیرید

فروش ژئوممبران

%0
  • اصفهان
رفتن به بالا