این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

اتوماسیون صنعتی در همین محل

جدیدترین آگهی اتوماسیون صنعتی

کالیبراسیون انواع تجهیزات دمایی تماس بگیرید

کالیبراسیون انواع تجهیزات دمایی

%80
  • تهران جنوب
شیربرقی بک فیلتر ترک تماس بگیرید

شیربرقی بک فیلتر ترک

%0
  • تهران مرکز
شیر برقی دیافراگمی tork تماس بگیرید

شیر برقی دیافراگمی tork

%0
  • تهران مرکز
2
الکتروحک اتیکت تابلو برق 0 تومان

الکتروحک اتیکت تابلو برق

%0
  • تهران حومه
کنترلر ویبره کاسه ای صنعتی اتوماتیک تماس بگیرید
کنترلر ویبره صنعتی  خطی تماس بگیرید

کنترلر ویبره صنعتی خطی

%0
  • اصفهان
کنترلر ویبره صنعتی دو کانال ( خطی – کاسه ای ) تماس بگیرید
سنسور فشار Pressure Transmitter 1,750,000 تومان

سنسور فشار Pressure Transmitter

%0
  • تهران غرب
کنترل پنل کمپرسور اسکرو آرسین 4,600,000 تومان

کنترل پنل کمپرسور اسکرو آرسین

%0
  • تهران غرب

باسکول 1 تنی صدر

در تهران مرکز, فردیس | اتوماسیون صنعتی

باسکول یک تن شرکت توزین صدر (صاایران سابق) میدان باری
باسکول یک تنی شرکت توزین صدر (صاایران سابق) میدان باری دارای چرخ جهت سهولت در جابجایی باسکول 1 تنی SG 1000 تولیدی شرکت مهندسی توزین صدر بانام تجاری باسکول صنعتی صدر در ایران تولید وشناخته شده است باسکول 1 تنی توزین صدردارای کفه فلزی بوده وابعاد کفه باسکول دیچجیتالی 120در 120 می باشد.

باسکول یک تن شرکت توزین صدر (صاایران سابق) میدان باری

باسکول 1000 کیلویی SG 1000 تولیدی شرکت مهندسی توزین صدر بانام تجاری باسکول صنعتی صدر در ایران تولید وشناخته شده است باسکول یک تن توزین صدر دارای کفه فلزی بوده وابعاد کفه باسکول دیچجیتالی 120 در 120 می باشد.
باسکول صنعتی 1 تنی دارای گاردفلزی جهت تکیه اجناس پرحجم و توزین دقیق باسکول می باشد.

باسکول فروشگاهی یک تن شرکت توزین صدر دارای علمک بوده ودر قسمت پایین شاستی باسکول دیجیتالی دسگیره ای طراحی شده تادر مواقعی که مشتری اقدام به جابجایی باسکول می نماید به سادگی از دستگیره های زیر شاستی باسکول دیجیتالی استفاده می نماید.

شرکت مهندسی توزین صدر تولید کننده انواع باسکول دیجیتال و ترازو صنعتی و ترازو فروشگاهی با توجه به نیاز بازار تنوع تولیدات باسکول خود را در مدلهای باسکول ثابت و باسکول چرخ دار و باسکول میدان باری که درزیر باسکول 4 عدد چرخ پاترولی طراحی شده تا به سادگی جابجا شود.

یکی دیگراز نمونه های تولیدی شرکت توزین صدر باسکول دیجیتال متحرک بوده که علمک این مدل باسکول به بدنه متصل نبوده و با 5 متر کابل اضافه توسط پایه ای جداگانه از کفه باسکول می باشد.

در صورتی که مشتری احتیاج به باسکول چرخدار داشته باشد شرکت توزین صدر این قابلیت را دارد که گاری آماده ای جهت نصب باسکول برروی آن به مشتری ارائه نمایدتا مشتری از باسکول به عنوان باسکول چرخ دار یا به عنوان باسکول میدان باری استفاده نماید.

باسکول یک تنی توزین صدر ازبدنه کاملا فلزی ومقاوم برخورداراست و تعمیر باسکول توسط نمایندگی های مجاز توزین صدر امکان پذیر می باشدو ایمن تراز به عنوان نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش انواع و باسکول دیجیتالی ترازو فروشگاهی در این امر شمارایاری می نماید.

باسکول 1 تن توزین صدر دارای یک عدد لودسل می باشدوظرفیت این لودسل برای باسکول دیجیتالی 1000 کیلوگرم است ومدل لودسل مصرفی باسکول 1 تنی توزین صدر ZEMIC دارای استاندارد بین المللی OIML می باشدکه این مدل لودسل در بازار به عنوان یکی از بهترین ودقیق ترین لودسل شناخته شده است.

باسکول یک تن توزین صدر دارای 2 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس ازفروش می باشد.

باسکول دیجیتال به دستگاهی اطلاق می گردد که دارای کفه ی توزین با ابعاد بزرگ به همراه نمایشگر باسکول دیجیتال می باشد که جهت استفاده در کارخانه ها و فروشگاه هایی می باشد که دارای مواد حجیم با وزن بالا هستند که با ترازو دیجیتالی امکان توزین وجود ندارد و نیاز به استفاده از باسکول فروشگاهی یا باسکول صنعتی می باشد تا کالا و مواد را به راحتی بتوان توزین نمود .



باسکول فروشگاهی معمولا مصرف فروشگاهی داشته و به صورت ثابت یا به صورت دیواری مورد استفاده قرار می گیرد .



بهترین برند باسکول دیجیتال در مصارف فروشگاهی ، باسکول پند و محک می باشد که با داشتن کفه ی توزین پهن ، با دقت بالا توزین نموده و با بالا رفتن وزن حساسیت توزین حفظ می گردد و بدنه ی باسکول دارای کیفیت بالا و ضربه گیر می باشد .


باسکول 1000 کیلویی توزین صدر

ظرفیت :یک تنی
دقت : 200 گرم
ابعاد کفه باسکول : 120*120 سانتی متر
سازه دایکاست
کارکرد با برق و باطری
حافظه جهت ثبت کالا
اتصال به کامپیوتر و پرینتر
در دو مدل سه نمایشگر و تک نمایشگر

باسکول دیجیتال 1000 کیلویی توزین صدر (صاایران سابق) 1000 کیلویی

این باسکول دیجیتالی قابلیت کار بابرق وباطری را دارد
باسکول 1 تنی توزین صدر مدل PDS 1000KGامکان اتصال به کامپیوتررادارد
باسکول فوق دارای قابلیت پارسنگ جهت محاسبه وزن خالص می باشد


ترازو 1تنی محک ، ترازوی 1تنی محک ، باسکول 1 تنی محک ، باسکول یک تنی محک ، ترازو 1 تنی پند ، ترازوی 1 تنی پند ، باسکول 1 تنی پند ، باسکول دیجیتال 1 تنی پند ، باسکول دیجیتال 1 تنی ، باسکول دیجی


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا