این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

دوره تعمیر تجهیزات پزشکی در تبریز تماس بگیرید

دوره تعمیر تجهیزات پزشکی در تبریز

%0
  • آذربایجان شرقی تبریز
آموزش تعمیرات برد در تبریز تماس بگیرید

آموزش تعمیرات برد در تبریز

%0
  • آذربایجان شرقی تبریز
آموزش تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی در تبریز تماس بگیرید

آموزش تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی در تبریز

%0
  • آذربایجان شرقی تبریز
آموزش نسخه خوانی در تبریز تماس بگیرید

آموزش نسخه خوانی در تبریز

%0
  • آذربایجان شرقی تبریز
صدای پنل کولر گازی - علت صدای پنل کولر گازی تماس بگیرید

جدیدترین آگهی اسباب بازی

رتیل آب نمک بدون نیاز به برق و باتری

در استان تهران تهران مرکز, | خرید و فروش اسباب بازی

بعضی چیزها همیشه از دید ما کاربرد زیادی ندارند. مثلا کمتر کسی فکر می کند که نمک می تواند به جای باطری نیروی مورد نیاز برای حرکت یک موتور را تامین کند! ولی این امکان پذیر است. این موضوع می تواند کمک زیادی به تقویت نبوغ در فرزندان کرده و قدرت خلاقیت آنها را افزایش دهد. بسته رتیل آب نمک شامل یک رتیل بزرک می باد که قطعات آن با توجه دفترچه راهنما قابل سور کردن است. در زیر شکم عنکبوت محفظه ای برای ریختن آب نمک وجود دارد که با ریختن آب نمک در آن رتیل شروع به راه رفتن می کند. این کیت نیازی به باتری ندارد و فقط با نیروی آب نمک به حرکت در می آید. بسته عنکبوت آّب نمک یکی از محصولات پرطرفدار اروپا در زمینه آموزش، هوش و خلاقیت می باشد.
.
. برای خرید رتیل آب نمک به سایت www.zibakharid.ir مراجعه کنید.در قسمت جستجو رتیل آب نمک را جستجو کنید.محصول مورد نظر را یافته بر روی دکمه خرید کلیک کنید و فرم سفارش را پر کنید.
.
قیمت محصول: 28000 تومان
.
تلفن راهنمایی:09337055249 (خزاعی)


خرید اینترنتی رتیل آب نمک ، خرید اینترنتی عنکبوت آب نمک ، خرید اینترنتی اسباب بازی فکری ، خرید اینترنتی اسباب بازی کودکان ، خرید رتیل آب نمک بدون باتری ، خرید رتیل آب نمک ، خرید اسباب بازی هوشی کودکان ، خ


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا