این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

گوگرد پودری تماس بگیرید

گوگرد پودری

%0
  • تهران تهران مرکز

جدیدترین آگهی کشاورزی

قیمت شیر ویفری اهرمی 1,000,000 تومان

قیمت شیر ویفری اهرمی

%0
  • کرج
1
نهال فروش تماس بگیرید

نهال فروش

%0
  • ارومیه
ابزار علف زن دستی 0 تومان

ابزار علف زن دستی

%0
  • ارومیه
پایه تمام الومینیوم بستر کشت 0 تومان

پایه تمام الومینیوم بستر کشت

%0
  • تهران مرکز
گاتر بستر کشت 0 تومان

گاتر بستر کشت

%0
  • تهران مرکز
دستگاه هیدروپونیک(کشت آبی) تماس بگیرید

دستگاه هیدروپونیک(کشت آبی)

%0
  • تهران مرکز
انواع علف زن برقی باغبانی تماس بگیرید

انواع علف زن برقی باغبانی

%0
  • تهران مرکز
کود نیترات کلسیم سولار تماس بگیرید

کود نیترات کلسیم سولار

%0
  • شیراز

علائم کمبود گوگرد در گیاهان

در استان تهران تهران مرکز, | کشاورزی

علائم کمبود گوگرد در گیاهان

در گیاهان کمبود گوگرد به صورت رنگ پریدگی و زردی در برگهای جوان و قسمتهای انتهایی گیاه ظاهر می گردد. کمبود گوگرد آثار مهمی در کاهش رشد گیاه داشته ، ساقه ها نازک و برگها پیچیده می گردد. در گیاهان کمبود گوگرد موجب تجمع ازت غیرپروتئینی می شود و مصرف این گیاهان برای حیوانات نشخوار کننده مضر و زیان آور است. همچنین کمبود گوگرد موجب تجمع نیترات در گیاهان شده که برای حیوانات مصرف کننده سمی می باشد .

وظایف گوگرد در گیاهان و انسان :
از وظایف مهم گوگرد در گیاهان ، می توان به دخالت این عنصر در بسیاری از فعالیت های آنزیمی و نیز شرکت آن در ساختمان شیمیایی بسیاری از اسیدهای آمینه نظیر متیونین و سیستین و نیز ترکیبات فرار مولد رایحه گیاهانی نظیر سیر و پیاز و خردل اشاره نمود. ساخت روغن و بهبود کیفیت میوه از دیگر وظایف این عنصر در گیاهان به شمار می رود. همچنین گوگرد خاصیت قارچ کشی داشته و بیماری سفیدک را رفع نموده پیرامون طوقه درختان را ضد عفونی می کند. این عنصر با افزایش حلالیت فسفر ، مصرف کودهای فسفاتی را کاهش می دهد. گوگرد در تشکیل کلروفیل ویتامینهای تیامین و بیوتین ، فرودوکسین (که سبب احیای سولفات و نیترات می گردد) و در تشکیل گلوتاتیون و کوآنزیم آ دخالت داشته و باعث افزایش مقاومت گیاهان به امراض ، خشکی و سرما می شود و از تجمع نیترات در بافتهای گیاه جلوگیری می نماید. نقش گوگرد در افزایش عملکرد پیاز ، ذرت علوفه ای ، پنبه و دانه های روغنی اعجاب انگیز است
گوگردمیکرونیزه کشاورزی :
این محصول با خلوص %99 (Sulpour) به صورت پودر جهت مبارزه با سفیدک سطحی و بیماریهای قارچی مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین به صورت چالکود با کود آلی در سایه انداز درختان در باغها مورد اسفاده قرار می گیرد .

و سایر گوگرد ها :
گوگرد کلوخه ، گوگرد گرانوله ، گوگرد پودری ، گوگرد آلی گرانوله ، گوگرد پالایشگاهی و معدنی

درخواست مشخصات با تماس و یا ایمیل ارائه می شود


بازرگانی بابایی
09332442152
02188997735
Baba.sulphur@yahoo.com


علائم کمبود گوگرد در گیاهان ، گوگرد کلوخه ، گوگرد گرانوله ، گوگرد پودری ، گوگرد آلی گرانوله ، گوگرد پالایشگاهی و معدنی ، گوگرد کشاورزی ، گوگرد بنتونیت دار ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا