این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

خرید لامپ هندی بالب handy bulb اصل

در استان تهران تهران, | خرید و فروش اثاثیه منزل

همه ما دوست داریم در همه جا یک لامپ اضطراری پر نور را با خود داشته باشیم. وجود یک لامپ اضطراری قوی و کم مصرف در منزل، ماشین، محیط کار، مسافرت و جاده و... غنیمت محسوب می شود. اما لامپ اضطراری هندی بالب این مشکل را حل کرده است. با هم به ویژگی های لامپ handy bulb نگاه می کنیم:


ویژگی های لامپ اضطراری handy bulb اصل:

1- لامپ اضطراری هندی بالب شامل چند عدد پاور LED قوی پر نور و بسیار کم مصرف می باشد که درون یک حباب نشکن قرار گرفته است و بوسیله چهار عدد باطری قلمی معمولی کار می کند.

2- لامپ هندی بالب اصل دارای پایه نگهدارنده دیواری است که شما می توانید هم بصورت ثابت روی دیوار و هم به صورت متحرک در مکان های مختلف از آن استفاده کنید.

3- لامپ handy bulb اصل را می توانید به عنوان لامپ اضطراری، چراغ مطالعه، چراغ خواب، روشنایی کمدها، لامپ داشبورد و صندوق ماشین، لامپ مسافرتی و... استفاده کنید.

4- شما با استفاده از چراغ هندی بالب دیگر نیازی به چراغ قوه و لامپ ای اضطراری ندارید چون تاریکی را برای شما از بین می برد.

5- لامپ هندی بالب اورجینال یکی از لوازم محبوب اروپا در زمینه روشنایی می باشد.

برای سفارش و خرید پستی این محصول عدد 1 را به شماره 09177131506 پیامک کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند و یا
به سایت ما بروید : www.niazshop.ir

اگر در صفحه اصلی سایت، محصول را ندیدید آن را در قسمت جستجوی محصولات جستجو کنید

روی خرید پستی کلیک کرده و با خرید اینترنتی محصول را درب منزل تحویل بگیرید سپس مبلغ را به مامور پست بدهید

برای اطلاعات بیشتر با شماره 09177131506 آقای خزاعی تماس بگیرید.


خرید لامپ هندی بالب ، خرید لامپ اضطراری هندی بالب ، لامپ هندی بال ، خرید اینترنتی هندی بالب ، لامپ اضطراری هندی بالب اصل ، لامپ اضطراری handy bulb ، خرید اینترنتی handy bulb ، خرید لامپ هندی با



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا